
Tores
Members-
Content Count
1,494 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
11
Tores last won the day on December 13 2011
Tores had the most liked content!
Community Reputation
215 ExcellentAbout Tores
-
Rank
Member
City (optional)
-
Miasto
Wolbrom
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Wiz: Victoria Residence. Full winter set.
Tores replied to rdawlud's topic in Galeria 3D (Finished Works 3D)
Napracowałeś się i to duży plus dla Ciebie, ale wg mnie słabo się to prezentuje dla przyszłych klientów tej rezydencji. Nie zachęcają nieodśnieżone chodniki, odbite odciski butów przed krzewami jakby ktoś tam chodził podglądać albo nie daj Boże za potrzebą. Brzydka zima wychodzi z obrazków. Oczywiście to tylko mój gust. Technicznie jest super. -
Jak kupowałem 3 lata temu serwer intela miałem też ten problem. Ale okazało się, że wejście do biosa i włączenie jakiejś funkcji dała odpowiedniego speeda. Niestety zastrzel mnie ale nie pamiętam co to było.
-
Bardzo pozytywny odbiór całości. Przydałoby się tylko trochę ludzi powstawiać na zewnątrz i poprawić tych w środku.
-
WIZ - hotel w Olsztynie nad Jeziorem Krzywym
Tores replied to WILLOW1183's topic in Galeria 3D (Finished Works 3D)
Kolorystycznie dla mnie nie zachęcające. Jakaś plama na wodzie a dzieci niedaleko się kąpią (odwróć je bo mają światło z prawej strony). Przydałoby się większe doświadczenie w wstawianiu postaci i ich cieniowaniu. Sharpen na całej głębokości nie fajnie wygląda. Trochę odpowiedniego dofa poprawiło by ich wygląd. -
Dynamico ma rację ale jak nie wiesz jak to zrobić to patrząc na pierwszy post zrób smoothing groups na tym łuku i daj turbosmooth z zaznaczeniem aby też go użył. Będziesz miał wygładzone odpowiednie płaszczyzny ale o wiele więcej polygonów. Zawsze je ręcznie możesz szybko usunąć jednak.
-
Światełko mi odpowiada. Przy zachodzie jest w porządku. Rośliny na pierwszym planie elegancko wyszły ale to jest plus ich wysokości. Nad obciętą trawą i zagospodarowaniem działki trzeba trochę bardziej się napracować. Trochę przyzwyczaiłem się do drzew ze zdjęć i z chęcią wymieniłbym tą brzozę po lewej bo liście trochę sztucznością zalatują. Psa też bym się pozbył.
- 8 replies
-
- wizualizacja 3d
- wizualizacja architektury
- (and 2 more)
-
Pojazd 3D: Mercedes-Benz G63 AMG 2013
Tores replied to Berger's topic in Galeria 3D (Finished Works 3D)
Pięknie wyszło oprócz odbić w pewnych ujęciach. Nie wiem czemu ale mało kto patrzy czy ma bieżnik na oponach dobrze ułożony. Kierunkowe opony a lewe w drugą stronę założone. -
Tak jak Miłosz3ds pisze siatka to podstawa. Robiłem zawór więc mogę siatkę pokazać. Nie jest jeszcze idealna ale wystarczyła dla zastosowania turbosmootha.
-
Przepiękne wnętrza. Exteriory trochę odstają od nich a szkoda. Tekstury konkret:)
-
Wizka jak najbardziej jest ok. Problemem są zbyt chude osoby. Oczywiście chodzi mi o ich dodatkowe doskalowanie w poziomie dla twojej ogniskowej.
-
Niewłaściwe mapowanie przy Vray displacement modyfikator
Tores replied to ailambert's topic in Teksturowanie / Texturing
U mnie pasują. Sprawdź jeszcze raz czy nie masz przesunięcia tekstury dachówki przypadkowo przypisanej. Amount daj na plus a nie minus bo tu już występuje błąd. Rozdzielczość czasami lepiej dać na 2000 jak jest potrzebny detal. Blura dla mapy displacement też można wtedy zmniejszyć. Ogólnie mapa displacement jest kiepska bo robi bąble a nie pochyłą dachówkę. Prez to traci się cieniowanie jak będziesz miał kamerę lekko nad płaszczyzną połaci. -
Niewłaściwe mapowanie przy Vray displacement modyfikator
Tores replied to ailambert's topic in Teksturowanie / Texturing
pokaż bitmapy jeszcze -
Wiz: Wnętrze-inspiracja Nintendo NES.
Tores replied to drumratio's topic in Galeria 3D (Finished Works 3D)
Bardzo ładnie oświetlony pokój, świetne shadery i dobrze, że dbasz o detal przy geometrii. AO przesadzone szczególnie pod poduszką na podłodze i pod grzejnikiem. Powinieneś uwzględniać typ materiału a będzie jeszcze lepiej niż jest teraz. Pozdrawiam -
Ok jakoś sobie poradziłem. Masz różne wagi dla punktów. Zaznacz je wszystkie i zjedź nimi do zera. Edit vertices i tam jest Weight. pozdrawiam
-
oj mam wersję 2011 więc nie zobaczę chyba, że zapiszesz do niej plik.