Jump to content

Shiva

Members
  • Content Count

    112
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About Shiva

  • Rank
    Member
  • Birthday 10/20/1977

City (optional)

  • Miasto
    Warszawa
  1. To może dziwnie zabrzmieć ale nie bardzo wiem gdzie tą ścierzkę podać bo w asset tracking nie mam .vrmap czy możesz mi podpowiedzieć gdzie dokładnie ją wpisać, będę wdzięczny za pomoc.
  2. Tak przelicza się ale w pierwszym pasie (animation prepass) a jak dochodzi do przeliczania (animation rendering) to slave'y ładują vrmape i nagle pokazują komunikat not responding... http://img256.imageshack.us/img256/1...ionprepass.jpg wiesz może o co w tym biega ? Katalog z vrmap jest udostępniony może trzeba w inny sposób wskazać ścieżki ?
  3. Cześć wszystkim ! Pracuje nad projektem ktury wymaga prekalkulacji (animation prepass > rendering) i to wszystko wykonuje na kilku komputerach w disturbed rendering. Na początek obliczam irradiance + LC = (animation prepass) sieciowo w (DR)i tu wszystko poprawnie się przelicza i zapisuje do .vrmap. Schody zaczynają się w momencie gdy przychodzi do przeliczania Irr + .vrmap bez LC - (aniamtion rendering) w (DR) ponieważ komputery (slave'y) jak by nie widziały .vrmap'y... http://img256.imageshack.us/img256/1719/animationprepass.jpg Czy to możliwe, że vray nie jest zdolny by przeliczać Irr i .vrmap'y w disturbed rendering ? Z góry dziękuję za pomoc... Max Design 2012, VRay 2.0
  4. He dobre i znów dostaniemy to samo Jak nie Physix to Bullet przepychanki między gigantami a w max'ie jak nie było tak dalej nie ma dobrej fizyki... Przepraszam - Havok czasami kulawo działał ;) ale miał soft body, rope i parę innych fajnych funkcji.
  5. Dzięki Mr_SAN za info Na slave'ch mam maxa trial i go nie odpalam ze względu na licencje (firma) działa on tylo w tle - vrspawner i ciężko mi będzie ustawić w maksie zamapowany dysk z text. Ale gdzieś kiedyś słyszałem o pliku (.ini) który inicjuje, trzeba go napisać -( scieżkę dostępu do tex.)i wrzucić do rot folder max'a ale to tylko słyszałem... heh coś czuje że ten bul z texturami będzie nadal mnie prześladował... Może macie jeszcze jakieś patenty lub spostrzeżenia na ten temat, będę wdzięczny.
  6. Przewertowałem forum i nic nie znalazłem co mogłoby pomóc. Komputer - Master jako główny, an pulpicie folder z projektem w którym znajdują się inne foldery z text, ies, max. itp. W sieci 4 komputery slave które są spięte i renderóją w DR. Problem polega na tym, że ni cholery nie potrafię zamapować dysków tak aby slave'y czytały textury itp z pulpitu komputera Master i tu prośba do Was czy możecie krok po kroku opisać tę czynność lub może macie inny patent na ten bul głowy... Z góry dzięki za info i pozdrawiam. Dodam tylko spec. :Win7, MaxDesign2012, VRay2.0 na każdym z kompów.
  7. Znalazłem jeszcze coś takiego :http://jg3d.blogspot.com/2009/01/rendering-moving-objects-with-v-ray.html może się przyda...
  8. SWRSC możwsz coś więcej o tym napisać ? please...
  9. Pomysł dobry ale w testach marnie niestety wychodzi...
  10. Dziś testowałem irr z animation (prepass) na dość słabych ustawieniach, render był w miarę szybki lecz niedokładny a opcja z vray sphere troszke zagmatwana jak będzie więcej czasu to ją wypróbuje... heh to chyba pozostaje czekać na vray 3.0 ;)
  11. Jasne to już jest pewne... a co do innych sposobów oblicania GI to możesz coś wicej napisać ? Z gróry dziękuje.
  12. OK a w jaki sposób ustawić irr i lc (walk-through) by również ruchome obiekty były renderowane poprawnie ?
  13. Witam czy coś w temacie Fly-Through z camerą i obiektami się zmieniło...? Mam scene gdzie kamera oraz obiekty są zanimowane, renderuje to sposobem walk-through (irr - multiframe, lc - Fly-Through) i tu pojawia się problem bo są bugi natomiast inaczej jest gdy animuje scene bez dodatkowych zanimowanych obiektów we wnątrz sceny tylko camerka i interior i jest ok... Z góry dziękuje za info i pozdrawiam.
  14. Sly bardzo Ci dziękuje za info napewno pomoże jutro prubne świecenie na budynek więc zrobie maski obawiam się tylko, że będe miał duży problem z nałożeniem modelu na maske i dopasowaniem kamery... No nic jeszce raz dzięki a może jest ktoś kto może się jeswcze podzielić wiedzą na ten temat... Pozdrawiam.
  15. Projektor będzie na wysokości 2m. ale mam jeszcze jedno pytanie do Ciebie jak można dokładnie nanieść/pokryć modelem 3d istniejący budynek tak aby perspektywa się zgadzała i wszystkie inne wystające detale jak np: balkony również się pokrywały zakładając ,że mogę to tylko zrobić na podstawie maski w scenie... Czy dopasowanie modelu do maski/punktów może się odbyć za pomocą camera match czy też może użyć VRayPhysicalCamera i tu pokombinować z ustawieniami odpowiadającymi ustawieniom projektora zakładając, że może jest to możliwe...A może masz jakiś dobry patent na to...? ;) Pozdrawiam...
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy