Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Mam taki problem,ze ladujac jako primary i secondary bounces Light Cache w celu wygenerowania mapy raz mapa ma 4KB,raz 1.27MB i wyskakuja na renderze martwe piksele,a czasem 7MB i obraz jest przeswietlony.Nie wiem od czego to zalezy.Jest to moja pierwsza scena z oswietleniem nocnym i denerwuja mnie te martwe piksele.W scenie jest 9 zrodel swiatel fotometrycznych typu point,z zaladowanym plikiem IES.Jako primary bounces Irradiance Map -4 -1 60 20/secondary LC 2600 0.02 screen renderowane na rozdzielczosci 2000x1200

Tekstury maja dosyc wysokie subdyvision dla scian to 20,dla grzejnika 30 dla odblaskow

Zapomnialem dodac w kabinie prysznicowej jest swiatlo Omni,czy to moze zaklucac?

Dziekuje za podpowiedz

Edytowane przez drobcio

  • Wyświetleń 712
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.