Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam taki problem,ze ladujac jako primary i secondary bounces Light Cache w celu wygenerowania mapy raz mapa ma 4KB,raz 1.27MB i wyskakuja na renderze martwe piksele,a czasem 7MB i obraz jest przeswietlony.Nie wiem od czego to zalezy.Jest to moja pierwsza scena z oswietleniem nocnym i denerwuja mnie te martwe piksele.W scenie jest 9 zrodel swiatel fotometrycznych typu point,z zaladowanym plikiem IES.Jako primary bounces Irradiance Map -4 -1 60 20/secondary LC 2600 0.02 screen renderowane na rozdzielczosci 2000x1200

Tekstury maja dosyc wysokie subdyvision dla scian to 20,dla grzejnika 30 dla odblaskow

Zapomnialem dodac w kabinie prysznicowej jest swiatlo Omni,czy to moze zaklucac?

Dziekuje za podpowiedz

Edytowane przez drobcio

  • Wyświetleń 684
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności