Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Mam taki problem,ze ladujac jako primary i secondary bounces Light Cache w celu wygenerowania mapy raz mapa ma 4KB,raz 1.27MB i wyskakuja na renderze martwe piksele,a czasem 7MB i obraz jest przeswietlony.Nie wiem od czego to zalezy.Jest to moja pierwsza scena z oswietleniem nocnym i denerwuja mnie te martwe piksele.W scenie jest 9 zrodel swiatel fotometrycznych typu point,z zaladowanym plikiem IES.Jako primary bounces Irradiance Map -4 -1 60 20/secondary LC 2600 0.02 screen renderowane na rozdzielczosci 2000x1200

Tekstury maja dosyc wysokie subdyvision dla scian to 20,dla grzejnika 30 dla odblaskow

Zapomnialem dodac w kabinie prysznicowej jest swiatlo Omni,czy to moze zaklucac?

Dziekuje za podpowiedz

Edytowane przez drobcio
  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności