Jump to content

Problem z mapa Light Cache


drobcio

Recommended Posts

Mam taki problem,ze ladujac jako primary i secondary bounces Light Cache w celu wygenerowania mapy raz mapa ma 4KB,raz 1.27MB i wyskakuja na renderze martwe piksele,a czasem 7MB i obraz jest przeswietlony.Nie wiem od czego to zalezy.Jest to moja pierwsza scena z oswietleniem nocnym i denerwuja mnie te martwe piksele.W scenie jest 9 zrodel swiatel fotometrycznych typu point,z zaladowanym plikiem IES.Jako primary bounces Irradiance Map -4 -1 60 20/secondary LC 2600 0.02 screen renderowane na rozdzielczosci 2000x1200

Tekstury maja dosyc wysokie subdyvision dla scian to 20,dla grzejnika 30 dla odblaskow

Zapomnialem dodac w kabinie prysznicowej jest swiatlo Omni,czy to moze zaklucac?

Dziekuje za podpowiedz

Edited by drobcio
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 0
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy