drobcio Posted March 24, 2010 Share Posted March 24, 2010 (edited) Mam taki problem,ze ladujac jako primary i secondary bounces Light Cache w celu wygenerowania mapy raz mapa ma 4KB,raz 1.27MB i wyskakuja na renderze martwe piksele,a czasem 7MB i obraz jest przeswietlony.Nie wiem od czego to zalezy.Jest to moja pierwsza scena z oswietleniem nocnym i denerwuja mnie te martwe piksele.W scenie jest 9 zrodel swiatel fotometrycznych typu point,z zaladowanym plikiem IES.Jako primary bounces Irradiance Map -4 -1 60 20/secondary LC 2600 0.02 screen renderowane na rozdzielczosci 2000x1200 Tekstury maja dosyc wysokie subdyvision dla scian to 20,dla grzejnika 30 dla odblaskow Zapomnialem dodac w kabinie prysznicowej jest swiatlo Omni,czy to moze zaklucac? Dziekuje za podpowiedz Edited March 24, 2010 by drobcio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now