Browar Napisano 3 Maj 2004 Napisano 3 Maj 2004 Witam. Zacząłem texturowanie takiej oto giwery. Nie miałem wcześniej zbyt dużo do czynienia z obiektami do gier, więc proszę o uwagi
Browar Napisano 3 Maj 2004 Autor Napisano 3 Maj 2004 i ostatnia, 4 wersja- z maxymalnie uproszczonym cieniowaniem
Orion Napisano 3 Maj 2004 Napisano 3 Maj 2004 Na litość boską, to jest ostanio jakaś mania na takie ciemne rendery??
Orion Napisano 3 Maj 2004 Napisano 3 Maj 2004 Nie chodzi o cieniowanie tylko o oświetlenie. Użyj chociaż maxowego volume lighta + sky light
Ufooox Napisano 4 Maj 2004 Napisano 4 Maj 2004 Teraz też nic nie widać :P po co ta mgła i to wszystko pokaż poprostu sam model pozdrawiam
darkelf Napisano 4 Maj 2004 Napisano 4 Maj 2004 200 letni flak kanon :| hoho duzo musial pod woda/pod ziemia przeczekac :P
Raven Napisano 4 Maj 2004 Napisano 4 Maj 2004 Chyba nie ma tu zbytnio czego oceniac obiekty to głównie primitives, txt sandardowa z maxa. Z mapowaniem też nie ma raczej problemow (primitives są zmapowane :) ). Jeśli to obiekt do ćwiczeń to wybierz sobie coś bardziej ambitnego wtedy sie czegoś nauczysz. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się