DarekZ Napisano 29 Marzec 2010 Napisano 29 Marzec 2010 Witam Myślę, że najlepiej obrazuje to poniższy obrazek, prawidłowy materiał widać tylko na ikonce, na próbce i na obiekcie już tylko w postaci koloru. Gdzie jest błąd? Pozdrawiam
mrkrzysiek Napisano 29 Marzec 2010 Napisano 29 Marzec 2010 a sprawdzałeś czy jest poprawna ścieżka do textury w diffuse?
DarekZ Napisano 30 Marzec 2010 Autor Napisano 30 Marzec 2010 A gdybym chciał zapytać jak wygląda poprawna ścieżka dla tekstury to będzie zbyt laickie pytanie? Pozdrawiam
Reanimator Napisano 30 Marzec 2010 Napisano 30 Marzec 2010 Poprawna to znaczy taka, ktora prowadzi do wlasciwego pliku z tekstura:) Kliknij "M" przy Diffuse i zobacz, jaka jest.
DarekZ Napisano 30 Marzec 2010 Autor Napisano 30 Marzec 2010 Poprawiłem ścieżkę, teraz już w edytorze próbka nadal wygląda ok, ale na obiekcie nadal jako jeden kolor. Wrzucam materiał na obiekt przeciągając go, ale czy przycisk ASSIGN MATERIAL nie powinien być dostępny? Bo to że ścieżka jest z płyty chyba nie przeszkadza? Poza tym biblioteka w 3d maxie też chyba u mnie nie wygląda prawidłowo, domyślam się, że kulki nie powinny być tylko odmianami szarości... Nadal nie wiem gdzie jest problem. Gdzie szukać błędów? Pozdrawiam.
mrkrzysiek Napisano 30 Marzec 2010 Napisano 30 Marzec 2010 żeby nadać przez assign musisz zaznaczyć obiekt na który chcesz nadać materiał, a żeby texture widzieć w viewporcie trzeba zaznaczyć opcje Show map in viewport czyli ikonka z boxem w niebiesko białe kwadraty w materiale editor jest
DarekZ Napisano 30 Marzec 2010 Autor Napisano 30 Marzec 2010 I wszystko jasne:) Dzięki za pomoc. Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się