plasti Napisano 31 Marzec 2010 Share Napisano 31 Marzec 2010 witam mam malego problema, ktorego zbytnio nie potrafie zrozumiec, to znaczy: mam maxa 2009, przy jednej scenie (model samochodu, moj bmw vision ok 30 elementow) ilosci 1,300 000 poligonow mam ze 130 klatek w view porcie, zas przy modelu domu 69 000 poligonow okolo 15 elementow, przy starcie maxa(pliku) jest tez z 130 klatek, po pewnym czasie wraz ze wzrostem czasu pracy nad modelem(nawet samo przesuwanie elementu i zoom extends) klatki potrafia spasc do 14???? tak samo dzialo mi sie z jeszcze jednym projektem samochodu ok 130 000 poli dodam iz dom byl importowany do sceny w 3ds formacie, drugi samochod znow otwierany z maxa 2008 a moja bmw byla w calosci modelowana w max 2009 mam nadzieje ze zna ktos odpowiedz na te dziwne zdarzenie.... sprzeciol 2 gb dual ram 800, phenom x4 9650 @ 2,4 ge force 9800 gt 1gb ram ddr3 256bit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 31 Marzec 2010 Share Napisano 31 Marzec 2010 Max nie lubi jak w jednym modelu (obiekcie) jest dużo polygonów. Co innego jest jak masz 500tyś w 10 obiektach, a co innego jak w jednym. Poza tym też strasznie zwalnia jak jest dla obiektów włączony Backface cull (w properties). Chociaż nie dotyczy to może spadku ilości FPS po jakimś czasie pracy w scenie, ale warto sprawdzić. Ps. We wszystkich viewportach Ci zwalnia? Jak zachowuje się w Shaded+Highlights? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 31 Marzec 2010 Autor Share Napisano 31 Marzec 2010 ok, to wiem, racja ale sam fakt 69 000 poli przy moim sprzecie, nawet jakby bylo w jednym elemencie, powinno smigac duuuuzo szybciej, i napewno nie spadkowo co do czasu, caly ten fakt jest po prostu zupelnie nieadekwatny co do wydajnosci i mozliwosci programowo-sprzetowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arev Napisano 31 Marzec 2010 Share Napisano 31 Marzec 2010 Masz obiekt skonwertowany do Editable Poly/Mesh? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 31 Marzec 2010 Autor Share Napisano 31 Marzec 2010 w pliku bmw wszystkie elementy sa w editable poly, przy 2 samochodzie i budynku jest to mieszanka elementow poly i mesh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 31 Marzec 2010 Share Napisano 31 Marzec 2010 To jeszcze sprawdź czy Ci nic proca nie zżera bo po poście Dokturpotfor`a zupełnie inaczej postrzegam środowisko wyświetlania 3D w maxie :) http://max3d.pl/forum/showpost.php?p=852522&postcount=21 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 1 Kwiecień 2010 Autor Share Napisano 1 Kwiecień 2010 wiec tak, procek oscyluje w granicach od 1-3%, zmienialem na open i na software i NIC... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się