Loopik Napisano 1 Kwiecień 2010 Napisano 1 Kwiecień 2010 Mam taki problem: Ustawiam obiekty jako rigid body, dodaję grawitację, włączam play i działa. Tylko do czasu, bo w końcu coś się przycina i przy ponownej próbie play, wszystko stoi w bezruchu, a nie dokonywałem, żadnych zmian. Czy powinienem jakoś zresetować solvera? Jeżeli tak to jak? Nie używałem, żadnego cachu. Dzieje się tak nawet w scene z 2 obiektami i nic poza tym. Komunikat błędu: // Warning: Cycle on 'pCylinder1.worldMatrix[0]' may not evaluate as expected. (Use 'cycleCheck -e off' to disable this warning.) Wpisanie proponowanej komendy (cycleCheck -e off) wyłącza pojawianie się komunikatu, a symulacja dalej nie jest wykonywana. Z góry dzięki za pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się