Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam taki problem:

Ustawiam obiekty jako rigid body, dodaję grawitację, włączam play i działa.

Tylko do czasu, bo w końcu coś się przycina i przy ponownej próbie play, wszystko stoi w bezruchu, a nie dokonywałem, żadnych zmian.

Czy powinienem jakoś zresetować solvera? Jeżeli tak to jak? Nie używałem, żadnego cachu. Dzieje się tak nawet w scene z 2 obiektami i nic poza tym.

Komunikat błędu:

// Warning: Cycle on 'pCylinder1.worldMatrix[0]' may not evaluate as expected. (Use 'cycleCheck -e off' to disable this warning.)

 

Wpisanie proponowanej komendy (cycleCheck -e off) wyłącza pojawianie się komunikatu, a symulacja dalej nie jest wykonywana.

Z góry dzięki za pomoc.

  • Wyświetleń 694
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności