Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam taki problem:

Ustawiam obiekty jako rigid body, dodaję grawitację, włączam play i działa.

Tylko do czasu, bo w końcu coś się przycina i przy ponownej próbie play, wszystko stoi w bezruchu, a nie dokonywałem, żadnych zmian.

Czy powinienem jakoś zresetować solvera? Jeżeli tak to jak? Nie używałem, żadnego cachu. Dzieje się tak nawet w scene z 2 obiektami i nic poza tym.

Komunikat błędu:

// Warning: Cycle on 'pCylinder1.worldMatrix[0]' may not evaluate as expected. (Use 'cycleCheck -e off' to disable this warning.)

 

Wpisanie proponowanej komendy (cycleCheck -e off) wyłącza pojawianie się komunikatu, a symulacja dalej nie jest wykonywana.

Z góry dzięki za pomoc.

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Popular Days

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności