Napisano 2 Kwiecień 201014 l Jak w temacie ;). Jak zrobić, żeby kamera w 'Majce' patrzyła zawsze w kierunku danego obiektu i była w pewnej odległości za nim. Nie chcę tego rozwiązywać przez ścieżki, bo owy model się tak nie porusza ;>. Chciałem 'zespolić' aim kamery z modelem, ale się nie powiodło :P. Poza tym, witam. To mój pierwszy post tutaj :>.
Napisano 2 Kwiecień 201014 l Aim Constraint na kamerze to najlatwiejszy sposob, ale najlepiej zrobic tak: 1. parentujesz kamere do jakiegos nulla 2. na nulla zakladasz Aim Constraint z innym obiektem jako celem Dzieki takiemu rozwiazaniu bedziesz mogl jeszcze swobodnie animowac kamere w razie potrzeby. Dodatkowo, jezeli potrzebujesz, zeby kamera podarzala za obiektem, naloz na nulla np. Point Constraint. Najlepiej zapoznaj sie z cala rodzina constraintow i wybierz te, ktore Ci najbardziej pasuja:) Witamy na forum:)
Napisano 2 Kwiecień 201014 l Autor Dzięki. Na razie za bardzo nie wiem jak to działa, ale namiętnie czytam helpa i testuję :P. Już wiem jak zrobić podążanie, zaraz dojdę jak 'obracanie'. //Już ;). Dzięki wielkie, jeszcze nie bawiłem się specjalnie kamerą i animacjami. Same modele/oświetlenie :P. Korzystając z okazji: Normalny render: http://i40.tinypic.com/14kbfwz.png Batch render: http://i41.tinypic.com/jjn3n6.png WTH? Czyżby to przez image based lighting? Już nie ważne...zapomniałem że png obsługuje kanał alfa... Edytowane 2 Kwiecień 201014 l przez Arkhaor
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto