Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jak w temacie ;). Jak zrobić, żeby kamera w 'Majce' patrzyła zawsze w kierunku danego obiektu i była w pewnej odległości za nim. Nie chcę tego rozwiązywać przez ścieżki, bo owy model się tak nie porusza ;>. Chciałem 'zespolić' aim kamery z modelem, ale się nie powiodło :P.

 

Poza tym, witam. To mój pierwszy post tutaj :>.

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Aim Constraint na kamerze to najlatwiejszy sposob, ale najlepiej zrobic tak:

 

1. parentujesz kamere do jakiegos nulla

2. na nulla zakladasz Aim Constraint z innym obiektem jako celem

 

Dzieki takiemu rozwiazaniu bedziesz mogl jeszcze swobodnie animowac kamere w razie potrzeby.

 

Dodatkowo, jezeli potrzebujesz, zeby kamera podarzala za obiektem, naloz na nulla np. Point Constraint.

 

Najlepiej zapoznaj sie z cala rodzina constraintow i wybierz te, ktore Ci najbardziej pasuja:)

 

Witamy na forum:)

Napisano
  • Autor

Dzięki. Na razie za bardzo nie wiem jak to działa, ale namiętnie czytam helpa i testuję :P. Już wiem jak zrobić podążanie, zaraz dojdę jak 'obracanie'.

 

//Już ;). Dzięki wielkie, jeszcze nie bawiłem się specjalnie kamerą i animacjami. Same modele/oświetlenie :P.

 

Korzystając z okazji:

Normalny render:

http://i40.tinypic.com/14kbfwz.png

Batch render:

http://i41.tinypic.com/jjn3n6.png

 

WTH?

Czyżby to przez image based lighting?

 

Już nie ważne...zapomniałem że png obsługuje kanał alfa...

Edytowane przez Arkhaor

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności