Arkhaor Napisano 2 Kwiecień 2010 Napisano 2 Kwiecień 2010 Jak w temacie ;). Jak zrobić, żeby kamera w 'Majce' patrzyła zawsze w kierunku danego obiektu i była w pewnej odległości za nim. Nie chcę tego rozwiązywać przez ścieżki, bo owy model się tak nie porusza ;>. Chciałem 'zespolić' aim kamery z modelem, ale się nie powiodło :P. Poza tym, witam. To mój pierwszy post tutaj :>.
Reanimator Napisano 2 Kwiecień 2010 Napisano 2 Kwiecień 2010 Aim Constraint na kamerze to najlatwiejszy sposob, ale najlepiej zrobic tak: 1. parentujesz kamere do jakiegos nulla 2. na nulla zakladasz Aim Constraint z innym obiektem jako celem Dzieki takiemu rozwiazaniu bedziesz mogl jeszcze swobodnie animowac kamere w razie potrzeby. Dodatkowo, jezeli potrzebujesz, zeby kamera podarzala za obiektem, naloz na nulla np. Point Constraint. Najlepiej zapoznaj sie z cala rodzina constraintow i wybierz te, ktore Ci najbardziej pasuja:) Witamy na forum:)
Arkhaor Napisano 2 Kwiecień 2010 Autor Napisano 2 Kwiecień 2010 (edytowane) Dzięki. Na razie za bardzo nie wiem jak to działa, ale namiętnie czytam helpa i testuję :P. Już wiem jak zrobić podążanie, zaraz dojdę jak 'obracanie'. //Już ;). Dzięki wielkie, jeszcze nie bawiłem się specjalnie kamerą i animacjami. Same modele/oświetlenie :P. Korzystając z okazji: Normalny render: http://i40.tinypic.com/14kbfwz.png Batch render: http://i41.tinypic.com/jjn3n6.png WTH? Czyżby to przez image based lighting? Już nie ważne...zapomniałem że png obsługuje kanał alfa... Edytowane 2 Kwiecień 2010 przez Arkhaor
Reanimator Napisano 3 Kwiecień 2010 Napisano 3 Kwiecień 2010 Ja tego nie wiem, moze zapytaj w dziale rendering:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się