Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jak w temacie ;). Jak zrobić, żeby kamera w 'Majce' patrzyła zawsze w kierunku danego obiektu i była w pewnej odległości za nim. Nie chcę tego rozwiązywać przez ścieżki, bo owy model się tak nie porusza ;>. Chciałem 'zespolić' aim kamery z modelem, ale się nie powiodło :P.

 

Poza tym, witam. To mój pierwszy post tutaj :>.

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Aim Constraint na kamerze to najlatwiejszy sposob, ale najlepiej zrobic tak:

 

1. parentujesz kamere do jakiegos nulla

2. na nulla zakladasz Aim Constraint z innym obiektem jako celem

 

Dzieki takiemu rozwiazaniu bedziesz mogl jeszcze swobodnie animowac kamere w razie potrzeby.

 

Dodatkowo, jezeli potrzebujesz, zeby kamera podarzala za obiektem, naloz na nulla np. Point Constraint.

 

Najlepiej zapoznaj sie z cala rodzina constraintow i wybierz te, ktore Ci najbardziej pasuja:)

 

Witamy na forum:)

Napisano (edytowane)

Dzięki. Na razie za bardzo nie wiem jak to działa, ale namiętnie czytam helpa i testuję :P. Już wiem jak zrobić podążanie, zaraz dojdę jak 'obracanie'.

 

//Już ;). Dzięki wielkie, jeszcze nie bawiłem się specjalnie kamerą i animacjami. Same modele/oświetlenie :P.

 

Korzystając z okazji:

Normalny render:

http://i40.tinypic.com/14kbfwz.png

Batch render:

http://i41.tinypic.com/jjn3n6.png

 

WTH?

Czyżby to przez image based lighting?

 

Już nie ważne...zapomniałem że png obsługuje kanał alfa...

Edytowane przez Arkhaor

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności