Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

Mam bardzo skomplikowany obiekt do oteksturowania, wiec wrzucilem sobie UVW Unwrap. Wszystko idzie niezle i spoko, procz jednej rzeczy, ktora mnie zaczyna powoli wkurzac.

 

Otoz UVW Unwrap jest rzucony na caly obiekt, nie dzielilem go wczesniej na czesci. Siatke sobie edytuje najczesciej za pomoca Pelt i Cylindrical. No i z "rzutem" cylindrycznym jest taki problem, ze jak wybieram sobie kolejne polygony to gizmo pozostaje w miejscy poprzedniej "transformacji", co powoduje ze przeskalowanie czy obrot gizma (odpowiednio do nowo wybranych polygonow) jest prawie niemozliwe.

 

Czy mozna jakos na etapie UVW Unwrap resetowac gizmo? Bo radze sobie w ten sposob, ze zapisuje plik, file>reset i loaduje to co zapisalem.... i tak co 3min w kolko:)

  • Wyświetleń 592
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności