Mati-PL Napisano 4 Kwiecień 2010 Napisano 4 Kwiecień 2010 Witam Stworzyłem pewien animowany efekt w programie After Effect i chciałbym go przenieść do 3d max'a w postaci textury razem z kanałem alpha. Wyrenderowałem ową animacje w postaci zdjęć .png ale problem rodzi się w momencie kiedy trzeba animacje złożyć. Nie wiem do jakiego formatu mam zapisać sekwencję zdjęć by został zachowany kanał alpha bo z tego co mi wiadomo to nie ma formatów wideo które by go obsługiwały. W czym mogę zapisać sekwencję zdjęć albo w jakim formacie wyrenderować animacje w After Effect'cie by po wrzuceniu do max'a jako textura był obsługiwany kanał alpha ? Pozdrawiam.
Hynol Napisano 4 Kwiecień 2010 Napisano 4 Kwiecień 2010 Renderujesz do PNG albo TGA. Nazwy plików powinny być ustawione sekwencyjnie (xxx0001.png, xxx002.png itd.) Wczytujesz pierwszą teksturę i zaznaczasz sequence. Możesz też zrobić plik ifl który jest po prostu listą kolejnych bitmap w animacji i wczytać go (nie musisz wtedy zaznaczać sequence).
Mati-PL Napisano 4 Kwiecień 2010 Autor Napisano 4 Kwiecień 2010 Wielkie dzięki ! W razie jakichś jeszcze problemów będę pisał.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się