Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Stworzyłem pewien animowany efekt w programie After Effect i chciałbym go przenieść do 3d max'a w postaci textury razem z kanałem alpha.

Wyrenderowałem ową animacje w postaci zdjęć .png ale problem rodzi się w momencie kiedy trzeba animacje złożyć. Nie wiem do jakiego formatu mam zapisać sekwencję zdjęć by został zachowany kanał alpha bo z tego co mi wiadomo to nie ma formatów wideo które by go obsługiwały.

 

W czym mogę zapisać sekwencję zdjęć albo w jakim formacie wyrenderować animacje w After Effect'cie by po wrzuceniu do max'a jako textura był obsługiwany kanał alpha ?

 

Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Renderujesz do PNG albo TGA. Nazwy plików powinny być ustawione sekwencyjnie (xxx0001.png, xxx002.png itd.) Wczytujesz pierwszą teksturę i zaznaczasz sequence. Możesz też zrobić plik ifl który jest po prostu listą kolejnych bitmap w animacji i wczytać go (nie musisz wtedy zaznaczać sequence).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności