Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

Stworzyłem pewien animowany efekt w programie After Effect i chciałbym go przenieść do 3d max'a w postaci textury razem z kanałem alpha.

Wyrenderowałem ową animacje w postaci zdjęć .png ale problem rodzi się w momencie kiedy trzeba animacje złożyć. Nie wiem do jakiego formatu mam zapisać sekwencję zdjęć by został zachowany kanał alpha bo z tego co mi wiadomo to nie ma formatów wideo które by go obsługiwały.

 

W czym mogę zapisać sekwencję zdjęć albo w jakim formacie wyrenderować animacje w After Effect'cie by po wrzuceniu do max'a jako textura był obsługiwany kanał alpha ?

 

Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Renderujesz do PNG albo TGA. Nazwy plików powinny być ustawione sekwencyjnie (xxx0001.png, xxx002.png itd.) Wczytujesz pierwszą teksturę i zaznaczasz sequence. Możesz też zrobić plik ifl który jest po prostu listą kolejnych bitmap w animacji i wczytać go (nie musisz wtedy zaznaczać sequence).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności