TheCapo Napisano 7 Kwiecień 2010 Napisano 7 Kwiecień 2010 Witam wszystkich. Ostatnio bawiłem się trochę w ZBrush i mam problem z teksturowaniem. Mam nadzieję że wszystko wyjaśni obrazek.
Plugawiciel Napisano 7 Kwiecień 2010 Napisano 7 Kwiecień 2010 wyglada tak ja bys mieal zkaszanione mapowanie ,pokaz uvw
TheCapo Napisano 7 Kwiecień 2010 Autor Napisano 7 Kwiecień 2010 jak mam pokazać tą UVW? Mi się zdaje ze coś ZBrush sie mi sypnął. Mam wersje 3.0 moze jakas licha ona jest
Plugawiciel Napisano 7 Kwiecień 2010 Napisano 7 Kwiecień 2010 niewiem dokladnie co chesz zrobic , jescostam pokolorowac , to wes wyexportuje obiekt do obj , zasaj do maxa (czy z czego tam korzystasz :P ) zmapuj go ladnie , wyexportuj do obj i zasaj do zb , powino ni byc problemu
TheCapo Napisano 7 Kwiecień 2010 Autor Napisano 7 Kwiecień 2010 Chyba nie o to mi chodzi. Tworzę teksturę. Włączam Projection Master i nakładam detal aby nie modelować tego tylko aby było na teksturze, żeby nie obciążać Maxa. Widziałem w tutorialu Klicka jak robi to samo i mu nie rozwala tych kropeczek po całej teksturze tak jak mi. Nie wiem czy to czasami nie jest wina oprogramowania. Z góry dzięki za pomoc.
Plugawiciel Napisano 8 Kwiecień 2010 Napisano 8 Kwiecień 2010 no to jesli chesz zrobic texture (przepuszcam ze normala) to na 100% musisz zrobic uvw, mzona to jakso z automatu zrobic w ZB ale dupowato wychodzi . Zrob tak , wes ten model wyexportuj do obj zasaj do maxa i zrob UVW potem ZB i nie bedze problemu
TheCapo Napisano 8 Kwiecień 2010 Autor Napisano 8 Kwiecień 2010 Wielkie dzięki za porady zobaczę co tam da się zrobić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się