Napisano 8 Kwiecień 201014 l Mam nowy sysytem i dopieor co zainstalowany Mudbox. Odpalam program, importuję OBJ 100tys trisów i muli mi tak, że mam 2FPS w viewportcie. COś nie tak.. wczytuję model 2mln trisó, z ostatnieog projektu z mudboxa i .. śmiga ok... odpalam tamten obj i już śmiga ok. To jest optymistyczna wizja pracy z mudboxem, przeważnie jednak muszę odpalać jakieś pliki po kilka razy, by w końcu program działał płynnie.. o co chodzi? :| Różnica jest drastyczna, bo 2fps vs .. 40? 60? Wie ktoś co jest tego winowajcą? Siedzę na Win7 Utimate x64, mam Quada blisko 4GHz, 8GB ramu i kartę grafiki HD4770. Może karta nie łapie trybu 3D? Czasem jednak odpalam 1-2mln model i śmiga płynnie, po czym tworze nową scenę importuję model składający się z 100tys trisów i muli te 2fps. Ps: Jak najlepiej przerzucać pliki z 3ds maxa do Mudboxa? Update: Chyba mam pewną odpowiedź: Modele w mudboxie, śmigają płynnie, gdy mają zagęszczoną siatkę przez ten program. Edytowane 8 Kwiecień 201014 l przez Pussik
Napisano 8 Kwiecień 201014 l Sam sobie odpowiedziałeś na własne pytanie. Mudbox to sculpter - wrzucasz do niego LP i dziergasz HP. 100k trójkątów to LP nie jest. Wrzucaj mu siatę przed smoothowaniem.
Napisano 8 Kwiecień 201014 l Mimo to dziwne to jest. Nie jest to jakaś zasada działania sculpterów a jedynie mudboxa, w zb nie ma z tym problemu. miałem ostatnio toola z 2 coltami po ok 50-100tys każdy (baza), oprócz tego 3 postacie, ciuchy do nich i kilka elementów. Nie było problemu z wydajnością a siedzę na laptopie o połowę słabszym.
Napisano 8 Kwiecień 201014 l Mud tak ma - temat był już wałkowany sporo razy w sieci i póki co nie zanosi się na zmiany.
Napisano 11 Kwiecień 201014 l z tego co ja pamietam to w zb bylo podobnie, nie wiem jak w tych najnowszych apdejtach ale chocby w 3.1 model zbrushowy koło mln poly płynoł a model zaimportowany w obj mln poly juz zachowywal sie znacznie gorzej. Pozdro
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto