Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Mam nowy sysytem i dopieor co zainstalowany Mudbox.

 

Odpalam program, importuję OBJ 100tys trisów i muli mi tak, że mam 2FPS w viewportcie. COś nie tak.. wczytuję model 2mln trisó, z ostatnieog projektu z mudboxa i .. śmiga ok... odpalam tamten obj i już śmiga ok.

 

To jest optymistyczna wizja pracy z mudboxem, przeważnie jednak muszę odpalać jakieś pliki po kilka razy, by w końcu program działał płynnie.. o co chodzi? :| Różnica jest drastyczna, bo 2fps vs .. 40? 60?

 

 

Wie ktoś co jest tego winowajcą?

 

Siedzę na Win7 Utimate x64, mam Quada blisko 4GHz, 8GB ramu i kartę grafiki HD4770. Może karta nie łapie trybu 3D?

 

Czasem jednak odpalam 1-2mln model i śmiga płynnie, po czym tworze nową scenę importuję model składający się z 100tys trisów i muli te 2fps.

 

Ps: Jak najlepiej przerzucać pliki z 3ds maxa do Mudboxa?

 

Update: Chyba mam pewną odpowiedź: Modele w mudboxie, śmigają płynnie, gdy mają zagęszczoną siatkę przez ten program.

Edytowane przez Pussik
  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gość User190
Napisano

Sam sobie odpowiedziałeś na własne pytanie. Mudbox to sculpter - wrzucasz do niego LP i dziergasz HP. 100k trójkątów to LP nie jest. Wrzucaj mu siatę przed smoothowaniem.

Napisano

Mimo to dziwne to jest. Nie jest to jakaś zasada działania sculpterów a jedynie mudboxa, w zb nie ma z tym problemu. miałem ostatnio toola z 2 coltami po ok 50-100tys każdy (baza), oprócz tego 3 postacie, ciuchy do nich i kilka elementów. Nie było problemu z wydajnością a siedzę na laptopie o połowę słabszym.

Gość User190
Napisano

Mud tak ma - temat był już wałkowany sporo razy w sieci i póki co nie zanosi się na zmiany.

Napisano

z tego co ja pamietam to w zb bylo podobnie, nie wiem jak w tych najnowszych apdejtach ale chocby w 3.1 model zbrushowy koło mln poly płynoł a model zaimportowany w obj mln poly juz zachowywal sie znacznie gorzej. Pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności