Jump to content

Pussik

Members
  • Posts

    804
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

City (optional)

  • Miasto
    Warszawa

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Pussik's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

24

Reputation

  1. WYbieram selekcje poligonow by material i chce czesc z nich odznaczyc. Nie dziala odznaczanie z przytryzmaniem ctrl. Pls help
  2. Wow, dzięki za rozpiskę. Tymi gestami mnie zainspirowałeś. Jeżeli bije od moich postów ignorancją to pewnie dlatego, że mam nastawienie "czemu mnie zmuszają do tej Mayi w pracy, jak tak dobrze mi się z maxem żyło". :) Niestety na zachodzie Mayka popularniejsza i nadszedł kres lat zwlekania z jej poznaniem. Frustrujące jest to, co bez zastanowienia zajmowało mi kilka(naście) sekund, teraz spędza mi sen z powiek i wymaga googlowania. Dosłownie na każdym kroku, bo Maya to tez nie jedyna nowa aplikacja. Ogólnie spodziewałem się, że Maya będzie bardziej podobna do maxa, jako, ze to dla wielu zamiennik tamtej aplikacji i do tego, tego samego producenta. Dopiero wróciłem do domu więc ogarnę to jak odpocznę albo jutro w robocie, thx i pozdro. :) Z tymi skrótami klawiszowymi to szczerze mówiąc mi obojętne jakie one będą, byle były wspólne dla większosci z tych programów: 3ds max, maya, zbrush, substance painter, cryengine, plant factory i autorski silnik pewnego developera. Edit: Nie ma extract faces. :(
  3. Mam np 2tysiace lisci na pojedynczych poligonach, chce je zrobic wieksze. Jak to zrobic w Mayi? W maxie to kilka klikniec, zaznaczam poligony i je skaluje.
  4. To nie zadziala. Ogolnie to uzywam 7miu aplikacji na codzien i kazda ma inne skroty do nawigacji. Probuje to jakkolwiek ogarnac.
  5. Boris, to duplicate faces w ogole nie ogarniam jak dziala. Wiec to chyba nie to. Ca mel, keep faces together mam zaznaczone. Gdzie sa opcje extract? Co do rozwiazania z zaznaczeniem edgy. Gdzie znajde detach components? Ps: Maya ma skroty klawiszowe na narzedzia czy wszystko trzeba wybierac z paneli? Mozna gdzies wlaczyc podpowiedzi aby te skroty sie pojawily by moc sie ich nauczyc? Zazwyczja w programach jak sie najedzie na dana opcje i poczeka to w dymku pojawia sie skrot. Maya jest toporna pod tym wzgledem.
  6. Moge zmienic skrot odpowiedzialny za obracanie kamery w przestrzeni 3d (TumbleTool prawdopodobnie) z alt + LPM na alt + PPM, a zoomowanie zostawi scrollowi myszki?
  7. Witam, jak zdetachowac zaznaczone poligony, aby utworzyc z nich nowy obiekt? Wybierajac extract Maya tworzy mi dziesiatki nowych obiektow, na podstawie sub-obiektow, ktore znajdowaly sie w mojej selekcji, ktore potem musze mergowac spowrotem. Cala operacja trwa za dlugo.
  8. W Warszawskim City nikt w City nie robi na mayce. Maxy i modo. W innych oddziałach owszem.
  9. Na zachodzie częściej używają Mayi, np w Bioware. Co to propów, to może nie miażdzą, ale na pewno są spójne stylistycznie moim zdaniem. Proporcje niektórych modeli są złe. Np ikarus jest za długi o 2 okna (http://4.bp.blogspot.com/_zjxDM-izfK4/S7JK_upZnxI/AAAAAAAAMm0/vfbvWRJbiXI/s1600/IMG_8251.JPG), wózek: http://www.kas-boks.com.pl/images/photos/222.jpg czy drewniana skrzynia. Obecnie gram w Afterfalla, zachęciło mnie enviro z dema, aby sięgnąć po fulla. :) Na prawdę mi się podoba! Pozdro Yelon i Damian.
  10. Wiesz jaka jest różnica między realizmem, a autentycznością? :)
  11. Przyznam się szczerze, że podobają mi się Twoje budynki. Ładne tekstury, widać, że umiesz mapować i używać decali. Największą wadą Twojej architektury jest bardzo prosta budowa. Rozdzielnia gazu to box, podobnie kiosk. Chyba czas wyruszyć na głębszą wodę. Z mojego czepialstwa to tabliczka na drzwiach kiosku nijak nie pasuje do tak publicznego budynku
  12. Nie no, czasem chamfery się stosuje, aby mieć fajny płynny kant, bo to jednak podnosi jakość. Ale jakbyśmy mieli to wszędzie stosować, to czas modelingu by wzrósł, nie mówiąc już o polycount'cie.
  13. Firma: City interactive Strona firmowa: http://city-interactive.com/ Branża: Game-Dev Stanowisko: Grafik 3D/Animator Znajomość 3ds maxa Heya. Szukamy grafika 3D lub animatora do pracy na miejscu w Warszawie, nad grą Sniper Ghost Warrior 2. Wiadomo, że musi mieć skilla. Nie będę tu wypisywał czego oczekujemy, bo wiadomo jak z tym bywa. Lista wymagań tylko odstrasza, a niespecjalnie filtruje laików od profesjonalistów. Anyway, jak macie jakieś pytania to śmiało piszcie PM albo na gg: 12909312. Chętnie pogadam o tym jak się pracuje na miejscu, co trzeba umieć, a czego można się nauczyć. Jeśli od razu chcecie słać portfolio i cv zgłoszeniowe to zapraszam na adres: [email protected]
  14. http://www.thenmn.com/ubisoftsstockdrops.htm
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy