Posted November 30, 201113 yr Siema! Wrzucamy niniejszym paczkę ze screenshotami modeli z właśnie ukończonego projektu :). Pracowało nad nimi od jednej do 6 osób w zależności od okresu. Dodam też, że to zaledwie skrawek całego contentu który przygotowaliśmy do gry Autorzy alfabetycznie: Piotr Chuchulski Tomasz Jelonek "Yelon" Krzysztof Kornatka "Taran" Ewa Kostorz Krzysztof Mąka "Chris" Tomasz Tosza "Wizz" Kamil Wojciekiewicz "SoAd"Pozdrawiamy :) Edited December 1, 201113 yr by SoAd
November 30, 201113 yr hej fajne modele :-) trochę odbić na tych metalach brakuje ale generalnie bardzo dobra robota.
November 30, 201113 yr No to teraz zrobta mega szybko jakiegos klasycznego shootera z tym contentem i bedzie gitez :D
November 30, 201113 yr Ładnie ;* Co do eniviro to nie mam zastrzeżeń. Moze jakieś zestawienie w otoczeniu sczelisz, ażeby lepiej się prezentowało dla publiki...
December 1, 201113 yr Świetne modele i tekstury :) Pozwólcie że zapytam, jak wygląda workflow tworzenia takich modeli do gier? Używacie zbrusha/mudboxa? Czy cały modeling w maxie, potem unwrap i wszystkie mapy w photoshopie? Oczywiście chodzi mi o hard-surface nie o organiczne lub np. te posągi. Pozdro
December 1, 201113 yr [h=2][/h] Świetne modele i tekstury :) Pozwólcie że zapytam, jak wygląda workflow tworzenia takich modeli do gier? Używacie zbrusha/mudboxa? Czy cały modeling w maxie, potem unwrap i wszystkie mapy w photoshopie? Oczywiście chodzi mi o hard-surface nie o organiczne lub np. te posągi. Pozdro Przychylam sie do prosby. Wypas.
December 1, 201113 yr dlaczego wszyscy dłubią materiały do gier w tym maxie? przeglądając oferty pracy w branży gier to wszędzie wymagają maxa. nigdzie maya :(
December 1, 201113 yr ... tak by nie wyliczać , kto z wyżej wymienionej szóstki jest autorem np.. Bramy ;)
December 1, 201113 yr Author ... tak by nie wyliczać , kto z wyżej wymienionej szóstki jest autorem np.. Bramy ;) Przeciez wszystko gra xD
December 1, 201113 yr dlaczego wszyscy dłubią materiały do gier w tym maxie? przeglądając oferty pracy w branży gier to wszędzie wymagają maxa. nigdzie maya :( nie wszyscy !:P
December 1, 201113 yr nie wszyscy !:P Dokladnie ;) u mnie do modeli tylko mayki sie uzywa. szkoda ze gra jest jechana, ale jesli grales, to bedziesz wiedzial czemu :))
December 1, 201113 yr nie wszyscy !:P Techland - max CD Projekt Red - max People Can Fly - max Nicolas Games - max City Interactive nie ma ogłoszenia o prace to nie wiem :) Ehhh czasem żałuję że za maye się zabrałem :/ Ale z drugiej strony ten max mi w ogóle nie podchodzi, a potencjalny pracodawca raczej specjalnie dla mnie nie utworzy stanowiska mayowego :) A jeśli chodzi o redery... to dla mnie bomba. Kiedy ta giera wychodzi? Chętnie pogram ;]
December 1, 201113 yr Ale z drugiej strony ten max mi w ogóle nie podchodzi, a potencjalny pracodawca raczej specjalnie dla mnie nie utworzy stanowiska mayowego jak bedziesz robil naprawde wypasne rzeczy to utworzy. A co do modelowania to w sumie nie lapie, polymodeling jest wszedzie prawie taki sam, kwestia przywykniecia do interfacu. Chociaz zgodze sie ze czasem interface w niektorym programie jest nie do przeskoczenia :) co do tematu: naprawde fajne modele i texturki.
December 1, 201113 yr Przesiadka na inny soft boli tylko na początku, przez te pierwsze kilka dni, później się człowiek przyzwyczaja ( ja z maxa na blendera przerzuciłem się ). A co do asssetów - w sumie całościowo mi się podoba więc jeszcze raz gratsy. W samą grę zagram na dniach.
December 1, 201113 yr Techland - max CD Projekt Red - max People Can Fly - max Nicolas Games - max City Interactive nie ma ogłoszenia o prace to nie wiem :) w city i w reality robią na maykach
December 2, 201113 yr Zalezy w ktorym city. W Reality to true. Druga sprawa, ktos tam w PCF na mayce siedzial, a Hatred bodaj pokazywal skriny z Modo. Ale jak ktos napisal, przesiadka na inny soft to 2 tygodnie i po sprawie. Ale te 2 tygodnie to bol. Straaaszny bol. Ale pozniej juz spoko. Generalnie jest tak ze jak robisz spoko rzeczy w mayce, to firma siedzaca na maxie da Ci czas na nauczenie sie softu. W grach niezbyt czesto siedzi sie na dwoch roznych softach (ktos na urlopie od mayki jako jedyny, a cos trzeba zmienic w jego pracy i dupa), a dwa exportery super dzialaja zazwyczaj wlasnie pod maxem (exporter do xsi do unreala nie jest supportowany od jakiegos tam czasu...i tworzy czasami niestworzone rzeczy)
December 2, 201113 yr OK. Dzięki Panowie :) Trochę mnie uspokoiliście. BTW. Co to jest za firma ta reality?
December 2, 201113 yr @pszczelarz: Reality Pump Fajne modele generalnie. Jedno co mnie tknelo, to ze tekstury sa strasznie kontrastowe (zasieg jasnosci, nie koloru). Przez to ciemne fragmenty sa kompletnie czarne (skrajny przyklad to ten volkswagen). Wrzuccie jakies tekstury, zeby pokazac.
December 4, 201113 yr dlaczego wszyscy dłubią materiały do gier w tym maxie? przeglądając oferty pracy w branży gier to wszędzie wymagają maxa. nigdzie maya :( Na zachodzie częściej używają Mayi, np w Bioware. Co to propów, to może nie miażdzą, ale na pewno są spójne stylistycznie moim zdaniem. Proporcje niektórych modeli są złe. Np ikarus jest za długi o 2 okna (http://4.bp.blogspot.com/_zjxDM-izfK4/S7JK_upZnxI/AAAAAAAAMm0/vfbvWRJbiXI/s1600/IMG_8251.JPG), wózek: http://www.kas-boks.com.pl/images/photos/222.jpg czy drewniana skrzynia. Obecnie gram w Afterfalla, zachęciło mnie enviro z dema, aby sięgnąć po fulla. :) Na prawdę mi się podoba! Pozdro Yelon i Damian.
December 4, 201113 yr Co to propów, to może nie miażdzą, ale na pewno są spójne stylistycznie moim zdaniem. Proporcje niektórych modeli są złe. Np ikarus jest za długi o 2 okna
December 4, 201113 yr mi najbardziej podoba się ciężarówka i ten namiot zielony, cała reszta super ! rzeczywiście kontrast delikatnie przesadzony na skrinach ,ale to pierdoła pozdro
December 4, 201113 yr Tylko czekać jakie prace będą przy następnym projekcie. Jest potencjał więc spokojnie pozwolą wam na coś więcej, gameplay odbije się od dna będzie dobrze ;]. No co mogę powiedzieć, mam taką nadzieję :).
December 5, 201113 yr w city i w reality robią na maykach W Warszawskim City nikt w City nie robi na mayce. Maxy i modo. W innych oddziałach owszem.
December 6, 201113 yr Przeskakiwanie między Maxem a Mayą to żaden problem moim zdaniem, za to jak hobbystycznie zabierałem się za blendera to szło na tyle opornie że zrezygnowałem (ale to było dawno, nie wiem czy coś się zmieniło w tej kwestii). Modele są gites, macie w planach jeszcze je gdzieś wykorzystać?
Create an account or sign in to comment