Napisano 8 Kwiecień 201015 l W 3d maxie bawię się stosunkowo niedługo i bardzo możliwe że problem który napotkałem ma jakieś niesamowicie banalne rozwiązanie jednak w chwili obecnej powoduje że krew się we mnie gotuje i przydałaby mi się pomoc z waszej strony...mianowicie chodzi o to że po zastosowaniu efektu "glow" w jednym obiekcie, ten obiekt daje nienaturalne odbicie na podłodze w której ustawiłem Reflection i nie mam zielonego pojęcia co z tym dalej zrobić bo psuje to cały obrazek. Plus, jako że prawdopodobnie każdy tutaj zna się 100x lepiej na 3D maxie niż ja chętnie zaczerpnąłbym waszej opinii na temat renderingu mojego projektu i oświetlenia jakie mógłbym w nim użyć bo to co użyłem teraz nie wygląda najgorzej (przynajmniej dla mnie) ale chętnie skorzystałbym z każdej porady dzięki której udałoby mi się uzyskać efekt zbliżony do grafiki z gier takich jak Gears of War/Unreal Tournament 3 etc :).
Napisano 18 Listopad 201014 l obrazek sie nie pokazuje, co do problemu to glow w scanline chyba nie da sie odbic w materiale raytrace z tego co pamietam...
Napisano 18 Listopad 201014 l http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=70339&highlight=Ky_Throughout - to samo tyczy się odbić. RK.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto