XaoC Napisano 11 Kwiecień 2010 Napisano 11 Kwiecień 2010 Witam! Za animację się zabrałem pierwszy raz i powinna być gotowa na wtorek a tu problem za problemem. Obiekt (interesuje mnie szkielet) sobie sam wymodelowałem, potem polinkowałem (Select and Link) odpowiednio. Dorzuciłem do tego bipeda w Footstep Mode zrobiłem by sobie szedł. No i na chłopski rozum, zacząłem sobie znowu linkować (Select and Link) odpowiednie kości do bipeda, czyli: strzałka i piszczel do Calf, talus do Foot, odpowiednie paliczki.... itd. No i sprawdzam jak działa mi animacja. Efekt możecie sami zobaczyć na dołączonym filmiku. Wszystko co jest podłączone pod talusa ucieka w lewo....
Kris_R Napisano 11 Kwiecień 2010 Napisano 11 Kwiecień 2010 X-Files powróciło.. a spróbuj podlinkować na szybko jakiegoś helpera.. albo wyzerowany model świeżo wstawiony do sceny.. kulkę albo coś. I sprawdź czy ucieka. 1
guru Napisano 12 Kwiecień 2010 Napisano 12 Kwiecień 2010 (edytowane) odlinkuj i sprobuj Freez Transform twoim szkielecie i polacz ponownie. Jak kolega wyzej pisze polaczenie z helperem tez moze pomoc.ale przez polaczeniem daj aling helpera z obiektem tak by jego osie lokalne sie zgadzaly @edit jeszcze tak mi sie przypomnialo ze przed rigowaniem czyli trzeba zresetowac xform. Sam ostatnio mialem z tym problem. i pomoglo. Edytowane 12 Kwiecień 2010 przez guru 1
XaoC Napisano 12 Kwiecień 2010 Autor Napisano 12 Kwiecień 2010 Rozlinkowalem, polaczylem z helperem i bylo git. Poresetowałem xformy niektorych obiektow, bo cos mi sie nie podobaly, poliknowalem spowrotem i wszystko juz biega ladnie i fajnie:) Thx:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się