Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

 

Za animację się zabrałem pierwszy raz i powinna być gotowa na wtorek a tu problem za problemem. Obiekt (interesuje mnie szkielet) sobie sam wymodelowałem, potem polinkowałem (Select and Link) odpowiednio. Dorzuciłem do tego bipeda w Footstep Mode zrobiłem by sobie szedł.

 

No i na chłopski rozum, zacząłem sobie znowu linkować (Select and Link) odpowiednie kości do bipeda, czyli: strzałka i piszczel do Calf, talus do Foot, odpowiednie paliczki.... itd. No i sprawdzam jak działa mi animacja. Efekt możecie sami zobaczyć na dołączonym filmiku. Wszystko co jest podłączone pod talusa ucieka w lewo....

 

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

X-Files powróciło.. a spróbuj podlinkować na szybko jakiegoś helpera.. albo wyzerowany model świeżo wstawiony do sceny.. kulkę albo coś. I sprawdź czy ucieka.

  • Like 1
Napisano (edytowane)

odlinkuj i sprobuj Freez Transform twoim szkielecie i polacz ponownie. Jak kolega wyzej pisze polaczenie z helperem tez moze pomoc.ale przez polaczeniem daj aling helpera z obiektem tak by jego osie lokalne sie zgadzaly

 

@edit

jeszcze tak mi sie przypomnialo ze przed rigowaniem czyli trzeba zresetowac xform. Sam ostatnio mialem z tym problem. i pomoglo.

Edytowane przez guru
  • Like 1
Napisano

Rozlinkowalem, polaczylem z helperem i bylo git. Poresetowałem xformy niektorych obiektow, bo cos mi sie nie podobaly, poliknowalem spowrotem i wszystko juz biega ladnie i fajnie:) Thx:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności