Napisano 11 Kwiecień 201014 l Witam! Za animację się zabrałem pierwszy raz i powinna być gotowa na wtorek a tu problem za problemem. Obiekt (interesuje mnie szkielet) sobie sam wymodelowałem, potem polinkowałem (Select and Link) odpowiednio. Dorzuciłem do tego bipeda w Footstep Mode zrobiłem by sobie szedł. No i na chłopski rozum, zacząłem sobie znowu linkować (Select and Link) odpowiednie kości do bipeda, czyli: strzałka i piszczel do Calf, talus do Foot, odpowiednie paliczki.... itd. No i sprawdzam jak działa mi animacja. Efekt możecie sami zobaczyć na dołączonym filmiku. Wszystko co jest podłączone pod talusa ucieka w lewo....
Napisano 11 Kwiecień 201014 l X-Files powróciło.. a spróbuj podlinkować na szybko jakiegoś helpera.. albo wyzerowany model świeżo wstawiony do sceny.. kulkę albo coś. I sprawdź czy ucieka.
Napisano 12 Kwiecień 201014 l odlinkuj i sprobuj Freez Transform twoim szkielecie i polacz ponownie. Jak kolega wyzej pisze polaczenie z helperem tez moze pomoc.ale przez polaczeniem daj aling helpera z obiektem tak by jego osie lokalne sie zgadzaly @edit jeszcze tak mi sie przypomnialo ze przed rigowaniem czyli trzeba zresetowac xform. Sam ostatnio mialem z tym problem. i pomoglo. Edytowane 12 Kwiecień 201014 l przez guru
Napisano 12 Kwiecień 201014 l Autor Rozlinkowalem, polaczylem z helperem i bylo git. Poresetowałem xformy niektorych obiektow, bo cos mi sie nie podobaly, poliknowalem spowrotem i wszystko juz biega ladnie i fajnie:) Thx:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto