Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!

 

Jak wspominalem ostatnio, z animacja sa to moje pierwsze.... bliskie spotkania:) W mojej animacji postac porusza sie zwyklym Footstep Mode. Kilka razy sie obraca kamera, wskazuje na sparwy interesujace mnie najbardziej. Na sam koniec chcialbym by moja postac zatrzymala sie w miejscu - ale nie jest to koniec footstepow, pozostalo jeszcze z 50 faktycznych do konca. Kamera i Cam Target poruszaja sie po osobnych splajnach.

 

Zrobiłem tak:

1. Dojezdzam do interesujacej mnie klatki, gdzie chcialbym wlasnie jakos spowolnic czas az w koncu go zatrzymac (klatka 439! hehe)

2. Odcinam pozostale czesci splajnow dla Cam i Cam Target i wyrzucam wszystkie niepotrzebne footstepy.

 

Efekt: postac idzie z ruchem takim jak wczesniej, natomiast kamera zwolnila i nie nadaza, bo splajn jest krotszy:)

 

Chodzi o to ze juz sie pogubilem i mam chaos w glowie, a fajnie by bylo dodac na sam koniec spowolnienie plus dodatkowa animacje wektorow nacisku. A wszystko to bez koniecznosci gruntowych zmian w key'ach:)

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 848
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

VS_ dobrze gada... innym sposobem niż bake do kluczy jest point cache - czyli z grubsza bake pozycji vertexów dla każdej klatki. Formaty point cache po wczytaniu na model tez daje się łatwo retimować.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności