Napisano 12 Kwiecień 201015 l Witam! Jak wspominalem ostatnio, z animacja sa to moje pierwsze.... bliskie spotkania:) W mojej animacji postac porusza sie zwyklym Footstep Mode. Kilka razy sie obraca kamera, wskazuje na sparwy interesujace mnie najbardziej. Na sam koniec chcialbym by moja postac zatrzymala sie w miejscu - ale nie jest to koniec footstepow, pozostalo jeszcze z 50 faktycznych do konca. Kamera i Cam Target poruszaja sie po osobnych splajnach. Zrobiłem tak: 1. Dojezdzam do interesujacej mnie klatki, gdzie chcialbym wlasnie jakos spowolnic czas az w koncu go zatrzymac (klatka 439! hehe) 2. Odcinam pozostale czesci splajnow dla Cam i Cam Target i wyrzucam wszystkie niepotrzebne footstepy. Efekt: postac idzie z ruchem takim jak wczesniej, natomiast kamera zwolnila i nie nadaza, bo splajn jest krotszy:) Chodzi o to ze juz sie pogubilem i mam chaos w glowie, a fajnie by bylo dodac na sam koniec spowolnienie plus dodatkowa animacje wektorow nacisku. A wszystko to bez koniecznosci gruntowych zmian w key'ach:)
Napisano 12 Kwiecień 201015 l VS_ dobrze gada... innym sposobem niż bake do kluczy jest point cache - czyli z grubsza bake pozycji vertexów dla każdej klatki. Formaty point cache po wczytaniu na model tez daje się łatwo retimować.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto