XaoC Napisano 12 Kwiecień 2010 Napisano 12 Kwiecień 2010 Witam! Jak wspominalem ostatnio, z animacja sa to moje pierwsze.... bliskie spotkania:) W mojej animacji postac porusza sie zwyklym Footstep Mode. Kilka razy sie obraca kamera, wskazuje na sparwy interesujace mnie najbardziej. Na sam koniec chcialbym by moja postac zatrzymala sie w miejscu - ale nie jest to koniec footstepow, pozostalo jeszcze z 50 faktycznych do konca. Kamera i Cam Target poruszaja sie po osobnych splajnach. Zrobiłem tak: 1. Dojezdzam do interesujacej mnie klatki, gdzie chcialbym wlasnie jakos spowolnic czas az w koncu go zatrzymac (klatka 439! hehe) 2. Odcinam pozostale czesci splajnow dla Cam i Cam Target i wyrzucam wszystkie niepotrzebne footstepy. Efekt: postac idzie z ruchem takim jak wczesniej, natomiast kamera zwolnila i nie nadaza, bo splajn jest krotszy:) Chodzi o to ze juz sie pogubilem i mam chaos w glowie, a fajnie by bylo dodac na sam koniec spowolnienie plus dodatkowa animacje wektorow nacisku. A wszystko to bez koniecznosci gruntowych zmian w key'ach:)
Kris_R Napisano 12 Kwiecień 2010 Napisano 12 Kwiecień 2010 VS_ dobrze gada... innym sposobem niż bake do kluczy jest point cache - czyli z grubsza bake pozycji vertexów dla każdej klatki. Formaty point cache po wczytaniu na model tez daje się łatwo retimować.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się