Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Rozpocząłem pracę nad wizką, wzorowałem się tą architekturą: http://www.shunhirayama.com

 

Jakieś 2,5 dnia pracy. Co zmienić, dodać bo mam raczej brak pomysłów.

Tylko nie bijcie mocno :P

 

nowe10.jpg

Edytowane przez Busiu

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zły tiling mapy desek i np na tarasie deski sa krótsze niż na tej części po lewej :) co do reszty niech experci od ext sie wypowiedzą:) pozdrawiam, życzę powodzenia.

Napisano

nasycenie kolorów (zwłaszcza zieleni bym zmienił) - na moim monitorze wygląda to hmm za bardzo toksycznie na razie (zbyt nasycona zieleń, i za dużo żółtego na zieleni).

 

to pierwsze wrażenie,

 

drugie wrażenie - obrócił bym niebo albo coś z nim zrobił żeby pozbyć się tej wielkiej chmury nad budynkiem.

 

Sam budynek fajnie wyszedł, może trochę mniej nasycone kolory, ale tym bym się zajął po zdesaturowaniu lekkim tej zieleni.

 

i tak jak ptfromscr- tiling desek na krótszej ścianie elewacji (tzn za gęsto jest)

 

Ogólnie całkiem fajne wrażenie jest. Pozytywnie.

 

kamienie fajnie wyszły, dawałeś normal mapę na nie czy to model całość ?

 

drzewka też troche psują efekt, albo bym wywalił je całkiem, albo pomyślał nad lepszymi (maxowe drzewka to w sumie niezła baza pod scatter jeśli się chcesz z nimi troche pobawić, ale same w sobie raczej średnio dają radę).

Edytowane przez Loki

Napisano

ogólnie fajne. zmieniłbym kolor trawy, mat. szyb i niebo. Można by pokombinować jeszcze z oświetleniem

Napisano

Oprócz tego co napisał Loki i Siwy trzeba dodać to że wizka nie jest ostra, mało kontrastowa a zieleń nie przemyślana.

Zmienisz to co napisaliśmy a może być bardzo fajnie.

Pozdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności