Busiu Napisano 13 Kwiecień 2010 Napisano 13 Kwiecień 2010 (edytowane) Witam Rozpocząłem pracę nad wizką, wzorowałem się tą architekturą: http://www.shunhirayama.com Jakieś 2,5 dnia pracy. Co zmienić, dodać bo mam raczej brak pomysłów. Tylko nie bijcie mocno :P Edytowane 13 Kwiecień 2010 przez Busiu
ptfromscr Napisano 13 Kwiecień 2010 Napisano 13 Kwiecień 2010 zły tiling mapy desek i np na tarasie deski sa krótsze niż na tej części po lewej :) co do reszty niech experci od ext sie wypowiedzą:) pozdrawiam, życzę powodzenia.
Loki Napisano 13 Kwiecień 2010 Napisano 13 Kwiecień 2010 (edytowane) nasycenie kolorów (zwłaszcza zieleni bym zmienił) - na moim monitorze wygląda to hmm za bardzo toksycznie na razie (zbyt nasycona zieleń, i za dużo żółtego na zieleni). to pierwsze wrażenie, drugie wrażenie - obrócił bym niebo albo coś z nim zrobił żeby pozbyć się tej wielkiej chmury nad budynkiem. Sam budynek fajnie wyszedł, może trochę mniej nasycone kolory, ale tym bym się zajął po zdesaturowaniu lekkim tej zieleni. i tak jak ptfromscr- tiling desek na krótszej ścianie elewacji (tzn za gęsto jest) Ogólnie całkiem fajne wrażenie jest. Pozytywnie. kamienie fajnie wyszły, dawałeś normal mapę na nie czy to model całość ? drzewka też troche psują efekt, albo bym wywalił je całkiem, albo pomyślał nad lepszymi (maxowe drzewka to w sumie niezła baza pod scatter jeśli się chcesz z nimi troche pobawić, ale same w sobie raczej średnio dają radę). Edytowane 13 Kwiecień 2010 przez Loki
siwy Napisano 13 Kwiecień 2010 Napisano 13 Kwiecień 2010 ogólnie fajne. zmieniłbym kolor trawy, mat. szyb i niebo. Można by pokombinować jeszcze z oświetleniem
!Ewert Napisano 13 Kwiecień 2010 Napisano 13 Kwiecień 2010 Oprócz tego co napisał Loki i Siwy trzeba dodać to że wizka nie jest ostra, mało kontrastowa a zieleń nie przemyślana. Zmienisz to co napisaliśmy a może być bardzo fajnie. Pozdr
adam_m Napisano 13 Kwiecień 2010 Napisano 13 Kwiecień 2010 Fajna trawa ta bliżej budynku. To vray disp? Można zobaczyć siatkę?
Busiu Napisano 13 Kwiecień 2010 Autor Napisano 13 Kwiecień 2010 Kamienie to bump. Trawa to Vray disp a na pierwszym planie obiekty. Całość robiona w Cinema 4D siatka http://img594.imageshack.us/img594/4681/nowe12.jpg
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się