Napisano 13 Kwiecień 201014 l Witam Rozpocząłem pracę nad wizką, wzorowałem się tą architekturą: http://www.shunhirayama.com Jakieś 2,5 dnia pracy. Co zmienić, dodać bo mam raczej brak pomysłów. Tylko nie bijcie mocno :P Edytowane 13 Kwiecień 201014 l przez Busiu
Napisano 13 Kwiecień 201014 l zły tiling mapy desek i np na tarasie deski sa krótsze niż na tej części po lewej :) co do reszty niech experci od ext sie wypowiedzą:) pozdrawiam, życzę powodzenia.
Napisano 13 Kwiecień 201014 l nasycenie kolorów (zwłaszcza zieleni bym zmienił) - na moim monitorze wygląda to hmm za bardzo toksycznie na razie (zbyt nasycona zieleń, i za dużo żółtego na zieleni). to pierwsze wrażenie, drugie wrażenie - obrócił bym niebo albo coś z nim zrobił żeby pozbyć się tej wielkiej chmury nad budynkiem. Sam budynek fajnie wyszedł, może trochę mniej nasycone kolory, ale tym bym się zajął po zdesaturowaniu lekkim tej zieleni. i tak jak ptfromscr- tiling desek na krótszej ścianie elewacji (tzn za gęsto jest) Ogólnie całkiem fajne wrażenie jest. Pozytywnie. kamienie fajnie wyszły, dawałeś normal mapę na nie czy to model całość ? drzewka też troche psują efekt, albo bym wywalił je całkiem, albo pomyślał nad lepszymi (maxowe drzewka to w sumie niezła baza pod scatter jeśli się chcesz z nimi troche pobawić, ale same w sobie raczej średnio dają radę). Edytowane 13 Kwiecień 201014 l przez Loki
Napisano 13 Kwiecień 201014 l ogólnie fajne. zmieniłbym kolor trawy, mat. szyb i niebo. Można by pokombinować jeszcze z oświetleniem
Napisano 13 Kwiecień 201014 l Oprócz tego co napisał Loki i Siwy trzeba dodać to że wizka nie jest ostra, mało kontrastowa a zieleń nie przemyślana. Zmienisz to co napisaliśmy a może być bardzo fajnie. Pozdr
Napisano 13 Kwiecień 201014 l Autor Kamienie to bump. Trawa to Vray disp a na pierwszym planie obiekty. Całość robiona w Cinema 4D siatka http://img594.imageshack.us/img594/4681/nowe12.jpg
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto