darknaner Napisano 13 Kwiecień 2010 Napisano 13 Kwiecień 2010 witam... mam taki problem usatiam w diffuse (vray material) celular mape z odpowiednim sizem a na renerze jest całkiem inny size. Jakieś pomysły dlaczego? we viewporcie widać taki size: na renderze widać taki size: jak widać całkiem inny. Dla lepszej widoczności jedno nałożone na drugie mapa:
KLICEK Napisano 13 Kwiecień 2010 Napisano 13 Kwiecień 2010 wypal ta procedure do bitmapy i po klopocie
mirach Napisano 13 Kwiecień 2010 Napisano 13 Kwiecień 2010 Max ma problem z wyswietlaniem proceduralek. Mowil o tym Neil Blevins w swoim DVD, jesli dobrze kojaze gdzies to powinno byc na jego sstronie tez: http://www.neilblevins.com/cg_education/cg_education.htm Jesli dobrze pamietam to mozna sobie z tym poradzic zmieniajac koordynaty proceduralki z Object XYZ na UV channel (trzeba miec mapowanie na obiekcie) zwykle wtedy max odpowiednio wyswietla wielkosci, ale tez trzeba przejsc na jakies bardzo male wartosci, w rodzaju 0,1 albo 0,01.
Hynol Napisano 14 Kwiecień 2010 Napisano 14 Kwiecień 2010 Proceduralne zawsze ustawia się na testowych renderach a nie na podlgądzie, bo ten źle działa jak wspomniał mirach. Klicek - toż to bez sensu troszkę :). Ja na przykład po to często używam procedur żeby nie mapować.
darknaner Napisano 14 Kwiecień 2010 Autor Napisano 14 Kwiecień 2010 (edytowane) wypaliłem do tekstury i działa... thx mozna zamykać Edytowane 14 Kwiecień 2010 przez darknaner
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się