Napisano 13 Kwiecień 201014 l witam... mam taki problem usatiam w diffuse (vray material) celular mape z odpowiednim sizem a na renerze jest całkiem inny size. Jakieś pomysły dlaczego? we viewporcie widać taki size: na renderze widać taki size: jak widać całkiem inny. Dla lepszej widoczności jedno nałożone na drugie mapa:
Napisano 13 Kwiecień 201014 l Max ma problem z wyswietlaniem proceduralek. Mowil o tym Neil Blevins w swoim DVD, jesli dobrze kojaze gdzies to powinno byc na jego sstronie tez: http://www.neilblevins.com/cg_education/cg_education.htm Jesli dobrze pamietam to mozna sobie z tym poradzic zmieniajac koordynaty proceduralki z Object XYZ na UV channel (trzeba miec mapowanie na obiekcie) zwykle wtedy max odpowiednio wyswietla wielkosci, ale tez trzeba przejsc na jakies bardzo male wartosci, w rodzaju 0,1 albo 0,01.
Napisano 14 Kwiecień 201014 l Proceduralne zawsze ustawia się na testowych renderach a nie na podlgądzie, bo ten źle działa jak wspomniał mirach. Klicek - toż to bez sensu troszkę :). Ja na przykład po to często używam procedur żeby nie mapować.
Napisano 14 Kwiecień 201014 l Autor wypaliłem do tekstury i działa... thx mozna zamykać Edytowane 14 Kwiecień 201014 l przez darknaner
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto