Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam... mam taki problem

usatiam w diffuse (vray material) celular mape z odpowiednim sizem a na renerze jest całkiem inny size. Jakieś pomysły dlaczego?

we viewporcie widać taki size:

 

1.jpg

 

na renderze widać taki size:

 

2.jpg

 

jak widać całkiem inny. Dla lepszej widoczności jedno nałożone na drugie

 

3.jpg

 

mapa:

4.jpg

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 920
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Max ma problem z wyswietlaniem proceduralek. Mowil o tym Neil Blevins w swoim DVD, jesli dobrze kojaze gdzies to powinno byc na jego sstronie tez:

http://www.neilblevins.com/cg_education/cg_education.htm

 

Jesli dobrze pamietam to mozna sobie z tym poradzic zmieniajac koordynaty proceduralki z Object XYZ na UV channel (trzeba miec mapowanie na obiekcie) zwykle wtedy max odpowiednio wyswietla wielkosci, ale tez trzeba przejsc na jakies bardzo male wartosci, w rodzaju 0,1 albo 0,01.

Napisano

Proceduralne zawsze ustawia się na testowych renderach a nie na podlgądzie, bo ten źle działa jak wspomniał mirach.

 

Klicek - toż to bez sensu troszkę :). Ja na przykład po to często używam procedur żeby nie mapować.

Napisano
  • Autor

wypaliłem do tekstury i działa... thx

mozna zamykać

Edytowane przez darknaner

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności