Napisano 14 Kwiecień 201015 l Witam. Przede wszystkim chciałbym się przywitać na forum jako iż to jest mów pierwszy post tutaj. Tak więc problem wygląda tak: Staram się uzyskać efekt tarczy na statku kosmicznym w momencie trafienia przez pocisk. Docelowo chciałbym osiągnąć efekt podobny do tego http://www.youtube.com/watch?v=vO2U3OKVCfo#t=1m30s (te duże statki z białą tarczą konkretnie) Tak więc wyklepałem do okola statku model tarczy i użyłem go jako deflectora dla particle flowa, który w momencie zderzenia odpala animowaną teksturę przez shape mark I wszystko było by ok gdyby nie to że przy użyciu Box Intersection pojawiają się tak jakby dwie animacje na powierzchni które zlewają się w jedną: Użycie Rectangle usuwa ten problem lecz tekstury pojawiają się na płasko prostopadle do siatki tarczy zamiast na jej powierzchni i "rozlewać" się po niej Zmiana parametrów, rozmiarów i wszelakich innych rzeczy w Shape mark nie pomaga. Tak więc siedzę z tym fantem już prawie trzeci dzień i nie mam pojęcia co by tu zrobić. Wszelakia pomoc będzie na wagę złota. Scena w załączniku Pozdrawiam
Napisano 15 Kwiecień 201015 l A nie lepiej zrobić animację tekstury tarczy po prostu i połączyć to w postprodukcji? Postprodukcja Twoją przyjaciółką, pamiętaj. :)
Napisano 15 Kwiecień 201015 l Wolałbym jednak nie robić tego w post produkcji, jako że będzie to używane w animacji z całkiem sporą ilością statków przez co mało wygodne to będzie. Edytowane 15 Kwiecień 201015 l przez Arris
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto