Skocz do zawartości

[3DS Max] Efekt tarczy na statku


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Przede wszystkim chciałbym się przywitać na forum jako iż to jest mów pierwszy post tutaj.

 

Tak więc problem wygląda tak:

 

Staram się uzyskać efekt tarczy na statku kosmicznym w momencie trafienia przez pocisk. Docelowo chciałbym osiągnąć efekt podobny do tego http://www.youtube.com/watch?v=vO2U3OKVCfo#t=1m30s (te duże statki z białą tarczą konkretnie) Tak więc wyklepałem do okola statku model tarczy i użyłem go jako deflectora dla particle flowa, który w momencie zderzenia odpala animowaną teksturę przez shape mark

 

45696137.th.jpg

79285063.th.jpg

 

I wszystko było by ok gdyby nie to że przy użyciu Box Intersection pojawiają się tak jakby dwie animacje na powierzchni które zlewają się w jedną:

 

69572835.th.jpg

 

Użycie Rectangle usuwa ten problem lecz tekstury pojawiają się na płasko prostopadle do siatki tarczy zamiast na jej powierzchni i "rozlewać" się po niej

 

95698120.th.jpg

 

Zmiana parametrów, rozmiarów i wszelakich innych rzeczy w Shape mark nie pomaga. Tak więc siedzę z tym fantem już prawie trzeci dzień i nie mam pojęcia co by tu zrobić.

 

Wszelakia pomoc będzie na wagę złota. Scena w załączniku

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Wolałbym jednak nie robić tego w post produkcji, jako że będzie to używane w animacji z całkiem sporą ilością statków przez co mało wygodne to będzie.

Edytowane przez Arris

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności