Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Przede wszystkim chciałbym się przywitać na forum jako iż to jest mów pierwszy post tutaj.

 

Tak więc problem wygląda tak:

 

Staram się uzyskać efekt tarczy na statku kosmicznym w momencie trafienia przez pocisk. Docelowo chciałbym osiągnąć efekt podobny do tego http://www.youtube.com/watch?v=vO2U3OKVCfo#t=1m30s (te duże statki z białą tarczą konkretnie) Tak więc wyklepałem do okola statku model tarczy i użyłem go jako deflectora dla particle flowa, który w momencie zderzenia odpala animowaną teksturę przez shape mark

 

45696137.th.jpg

79285063.th.jpg

 

I wszystko było by ok gdyby nie to że przy użyciu Box Intersection pojawiają się tak jakby dwie animacje na powierzchni które zlewają się w jedną:

 

69572835.th.jpg

 

Użycie Rectangle usuwa ten problem lecz tekstury pojawiają się na płasko prostopadle do siatki tarczy zamiast na jej powierzchni i "rozlewać" się po niej

 

95698120.th.jpg

 

Zmiana parametrów, rozmiarów i wszelakich innych rzeczy w Shape mark nie pomaga. Tak więc siedzę z tym fantem już prawie trzeci dzień i nie mam pojęcia co by tu zrobić.

 

Wszelakia pomoc będzie na wagę złota. Scena w załączniku

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 989
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

A nie lepiej zrobić animację tekstury tarczy po prostu i połączyć to w postprodukcji?

Postprodukcja Twoją przyjaciółką, pamiętaj. :)

Napisano

Wolałbym jednak nie robić tego w post produkcji, jako że będzie to używane w animacji z całkiem sporą ilością statków przez co mało wygodne to będzie.

Edytowane przez Arris

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności