Gość Arris Napisano 14 Kwiecień 2010 Napisano 14 Kwiecień 2010 Witam. Przede wszystkim chciałbym się przywitać na forum jako iż to jest mów pierwszy post tutaj. Tak więc problem wygląda tak: Staram się uzyskać efekt tarczy na statku kosmicznym w momencie trafienia przez pocisk. Docelowo chciałbym osiągnąć efekt podobny do tego http://www.youtube.com/watch?v=vO2U3OKVCfo#t=1m30s (te duże statki z białą tarczą konkretnie) Tak więc wyklepałem do okola statku model tarczy i użyłem go jako deflectora dla particle flowa, który w momencie zderzenia odpala animowaną teksturę przez shape mark I wszystko było by ok gdyby nie to że przy użyciu Box Intersection pojawiają się tak jakby dwie animacje na powierzchni które zlewają się w jedną: Użycie Rectangle usuwa ten problem lecz tekstury pojawiają się na płasko prostopadle do siatki tarczy zamiast na jej powierzchni i "rozlewać" się po niej Zmiana parametrów, rozmiarów i wszelakich innych rzeczy w Shape mark nie pomaga. Tak więc siedzę z tym fantem już prawie trzeci dzień i nie mam pojęcia co by tu zrobić. Wszelakia pomoc będzie na wagę złota. Scena w załączniku Pozdrawiam
Shogun 3D Napisano 15 Kwiecień 2010 Napisano 15 Kwiecień 2010 A nie lepiej zrobić animację tekstury tarczy po prostu i połączyć to w postprodukcji? Postprodukcja Twoją przyjaciółką, pamiętaj. :)
Gość Arris Napisano 15 Kwiecień 2010 Napisano 15 Kwiecień 2010 (edytowane) Wolałbym jednak nie robić tego w post produkcji, jako że będzie to używane w animacji z całkiem sporą ilością statków przez co mało wygodne to będzie. Edytowane 15 Kwiecień 2010 przez Arris
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się