Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!

 

To moje pierwsze kroki animacji, ale przerobiłem już dosyć sporo tutków i wciąż nie mogę znaleźć odpowiedzi na jedno pytanko: jak ruszyć bipeda z miejsca? Niby proste, bo przecież w Track Selection są od tego narzędzia. Tylko u mnie jest tak, że gdy przesuwam bipeda, to cała postać zmienia pozycję, a chciałbym żeby łapy pozostały "na ziemi".

 

Podejrzewam, że trzeba jakoś ustalić że to właśnie łapy mają pozostać w miejscu. I jeszcze nie natknąłem się w żadnym z tutków z takim problemem, albo poprostu pomijają te kwestie i jakimś cudem za pomocą Track Selection poprawnie przemieszczają bipeda.

 

Problem okazuje się jednak mega przeszkodą, bo w obecnej mojej animacji postac wykona kilkanascie "zanaszystych" sekwencji kroków zanim wzbije się w powietrze, czyli poprostu weźmie rozbieg. Jak narazie animuję w miejscu, ale na dłuższą sprawę wyjdzie i dobre oko wychwyci, że odległości pomiędzy np lewą-przednią a prawą-tylną łapami się zmieniają w trakcie chodu.

 

Tu np animka bipeda stojącego w miejscu:

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 658
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności