Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

 

To moje pierwsze kroki animacji, ale przerobiłem już dosyć sporo tutków i wciąż nie mogę znaleźć odpowiedzi na jedno pytanko: jak ruszyć bipeda z miejsca? Niby proste, bo przecież w Track Selection są od tego narzędzia. Tylko u mnie jest tak, że gdy przesuwam bipeda, to cała postać zmienia pozycję, a chciałbym żeby łapy pozostały "na ziemi".

 

Podejrzewam, że trzeba jakoś ustalić że to właśnie łapy mają pozostać w miejscu. I jeszcze nie natknąłem się w żadnym z tutków z takim problemem, albo poprostu pomijają te kwestie i jakimś cudem za pomocą Track Selection poprawnie przemieszczają bipeda.

 

Problem okazuje się jednak mega przeszkodą, bo w obecnej mojej animacji postac wykona kilkanascie "zanaszystych" sekwencji kroków zanim wzbije się w powietrze, czyli poprostu weźmie rozbieg. Jak narazie animuję w miejscu, ale na dłuższą sprawę wyjdzie i dobre oko wychwyci, że odległości pomiędzy np lewą-przednią a prawą-tylną łapami się zmieniają w trakcie chodu.

 

Tu np animka bipeda stojącego w miejscu:

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności