Skocz do zawartości

Jakość tekstur w 3DS Max - problem


Pierdyl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Od niedawna zacząłem zabawę z 3DS Max. Ściągnąłem sobie z neta kilka modeli 3D i mam pewien problem - chodzi o to, że model który wgrywam do 3DS maxa jest zupełnie nierealistyczny w porównaniu do screena dołączonego do modelu, przykład: Galiminus - na pierwszym zdjęciu jest realistyczny, jakby wyciągnięty z filmu, jest szczegółowy i dokładnie widać łuskę realistycznie odbijającą światło http://img205.imageshack.us/img205/296/gallim01.jpg Na drógim screenie ma inny odcień, łuska jest niewyraźna i nie odbija żadnego światła, w ogóle nie wygląda imponująco... http://img248.imageshack.us/img248/5439/beztytuuvn.jpg podobnie jest z innymi modelami, dlatego moje pytanie brzmi co robię nie tak? Podejrzewam, że ma to coś wspólnego ze światłem? I tu pojawia się kolejny problem, bo gdy dodaje jakieś światło to wszystko jest niby ok ale gdy chce wyrenderować scenę to obiekt 3D jest po prostu czarny.... O co chodzi? Z góry dziękuję za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sluchaj... chcesz zeby ktos za ciebie przerobil calego tutka i znalazl problem, ktorego ty sam nie rozumiesz?

Mam zainsalowana wtyka vray ale skad mam wiedziec co i jak stosowac do jakiego modelu?

vray ma to do siebie (jak zreszta wiekszosc renderow) ze ma mase opcji. I nie bez powodu ma wlasnie te "mase" opcji i wszystkiego. Jak chcesz miec szybki efekt (kosztem czasu) to stawiaj na maxwellu i tyle.

 

Sry za reakcje, ale nie chcę Cie przestraszyc "ze won na google i sie naucz i wtedy zadawaj pytania", bo nie o to mi chodzi. Chcesz miec dobry efekt to poświeć jak najwięcej czasu na szukanie jak to zrobic, bo jeszcze nie te czasy, gdy każdy cep (bez urazy, nie o Tobie mowie) wcisnie 1 > 2 > 3 i sekunde potem super dinozaur sie zjawił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to dzięki za odpowiedź. Przynajmniej wiem w czym jest problem i jakie tutki muszę przerobić. A co z tym światłem? bo jak ustawiam obiekt przy świetle i renderuje to albo jest on cały czarny, albo matowy i jednakowo oświetlony np jak ustawie światło u góry to zamiast grzbietu będzie oświetlony także cały dół i ogólnie wszystko tak jakby światło na niego w ogóle nie wpływało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności