darknaner Napisano 17 Kwiecień 2010 Napisano 17 Kwiecień 2010 (edytowane) Kolejny dziwny wał: LWF zwykły vrayowy materialł composit w diffuse reflection ustaiony na 100 biały ref glos ustaiony na 0.6 na renderze odbicią są takie jakby glos był ustaiony na 1.0 zmiana nawet na 0.1 nic nie daje, odbicia są nadal takie same spotkaliście sie z czymś takim? jakieś pomysły? Edytowane 17 Kwiecień 2010 przez darknaner
Hynol Napisano 17 Kwiecień 2010 Napisano 17 Kwiecień 2010 Wyłączone glossy reflection/refraction w zakładce global switches okna renderingu?
darknaner Napisano 17 Kwiecień 2010 Autor Napisano 17 Kwiecień 2010 ... facepalm ... thx... działa usuńcie posta bo aż wstyd :|
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się