Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Kolejny dziwny wał:

LWF

zwykły vrayowy materialł

composit w diffuse

reflection ustaiony na 100 biały

ref glos ustaiony na 0.6

 

na renderze odbicią są takie jakby glos był ustaiony na 1.0

zmiana nawet na 0.1 nic nie daje, odbicia są nadal takie same

spotkaliście sie z czymś takim? jakieś pomysły?

 

cos.gif

Edytowane przez darknaner
  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności