Weapon Of Choice Napisano 17 Kwiecień 2010 Napisano 17 Kwiecień 2010 Hej! Nie jestem w pełni zadowolony z tej pracy ale chyba nie wyszła najgorzej. Wygląd CG, troszkę jeszcze brakuje do fotorealizmu ale wciąż się uczę - chociaż w tym zawodzie to ciągle chyba trzeba się uczyć ;) - także proszę bez ostrej krytyki. 3Ds Max, Mental, Photoshop Wersja 1920x1200 tutaj. Pozdrawiam!
wiecho Napisano 17 Kwiecień 2010 Napisano 17 Kwiecień 2010 Jasne ze człowiek sie uczy całę zycie i nie tylko w 3D ale we wszystkim praca ma bardzo fajny klimacik bardzo dobry w odbiorze mi sie podoba powodzonka w dalszej pracy! :D
Pavulon 13 Napisano 17 Kwiecień 2010 Napisano 17 Kwiecień 2010 przyjemne winogronka..az chciałoby sie zjesc. Wyszlo naprawde fajnie. Pzdr
Pawel Lipka Napisano 17 Kwiecień 2010 Napisano 17 Kwiecień 2010 Ladne:) tlo tylko nie laczy sie z nimi, nie ten klimat i kompozycja nie ta..ale render ladny:)
mirach Napisano 17 Kwiecień 2010 Napisano 17 Kwiecień 2010 Estetycznie to wyglada bardzo ladnie, ale winogrona przypominaja balonik z nojsem a nie owoc. Brakuje sub surface scatter i zylek, zlwaszcza ze tlo sugeruje oswietlenie zza nich. Jak juz jestesmy przy tle, to sugeruje ono zolte, cieple oswietlenie, na winogronach masz 2 biale punkty swiatla, nie zgrywa sie za dobrze. np: http://www.hashemian.com/blog/images/grapes.jpg http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/64/More_grapes.jpg pozdrawiam
Weapon Of Choice Napisano 17 Kwiecień 2010 Autor Napisano 17 Kwiecień 2010 @wiecho dzięki @Pavulon 13 dzięki @Pawel Lipka Co do tła to chciałem stworzyć taką malowniczą kompozycje rodem z obrazów ukazujących martwą naturę, wychodzi na to, że średnio mi to wyszło :) Dzięki. @sibu wiem, że nie jest tak jak powinno być z nim ;) @mirach Właśnie przy shaderach winogron najbardziej się męczyłem, szczerze stworzyłem kobyłe z wielu warstw, które niestety się tak pochrzaniły że nie mogłem doprowadzić tego do ładu. Następnym razem będzie lepiej ;) Tnx za uwagę.
3Jane Napisano 17 Kwiecień 2010 Napisano 17 Kwiecień 2010 A mnie się właśnie kompozycja podoba, chociaż to może skutek że niewiele wiem o grafice ;) (Przez kompozycję mam na myśli przyjemny kontrast kolorów, zimne/ciepłe, i ułożenie kształtów w przestrzeni). Podoba mi się też, że tło nie jest chamskim jednolitym gradientem i przez to całość jest bardziej interesująca. Owszem, styl jest nieco inny (tło "malowane", owoce renderowane), ale jakoś mi to nie przeszkadza, bo kojarzy mi się z winogronami sfotografowanymi na tle murowanej ściany, o, takiej: http://pad3.whstatic.com/images/thumb/3/3b/Chimayo-2818.jpg/640px-Chimayo-2818.jpg Toteż nie pisz, że następnym razem będzie lepiej, tylko popraw, bo szkoda zostawiać :)
mirach Napisano 17 Kwiecień 2010 Napisano 17 Kwiecień 2010 No to rzeczywiscie musiales strasznie przekombinowac z tym shaderem. Wywal go, sproboj zrobic cos prostrzego, zrob oswietlenie ktore bedzie wspolgrac z tlem (ktore wg mnie jest super - wlasnie, jak je zrobiles? :) ) i wg mnie bedzie super pracka. pozdrawiam i powodzenia.
Weapon Of Choice Napisano 17 Kwiecień 2010 Autor Napisano 17 Kwiecień 2010 @3Jane hm... za jakiś czas poprawię w takim razie ;) teraz muszę zająć się dwoma innymi projektami by mieć coś w końcu w swoim portfolio. Z tym murem to dobrze to ująłeś, taki był plan też na początku, tj. takiego kontrastu. @mirach Ja jestem sprinterem ;) Nie lubię maratonów, robię prace które nie wymagają dla mnie więcej niż 10 dni roboty. Chociaż staram się to powoli zmieniać, tak też pewnie za jakiś czas wywalę ten shader i zrobię go od początku, tylko muszę jeszcze troszkę wgłębić się w tego mentala. Jeżeli chodzi o tło to jest to zlepka paru obrazków, główną bazą jest jakaś tekstura wykopana ze stocka, na niej dałem bardzo rozmyty widok zachodzącego słońca nad łąkami. Później używałem trochę stempla... a jeszcze później dodałem dużo gry świateł. Dodatkowo wrzuciłem coś a'la volumetric light nad to by nadać temu troszkę wzniosłości.
KRUQ Napisano 17 Kwiecień 2010 Napisano 17 Kwiecień 2010 Całkiem przyjemna praca. Jedyne co mi nie pasuje to mokra zielona roślina na tle rozpalonego żeliwa, morze jestem tendencyjny ale dał bym to bardziej na tle kory. I można by poeksperymentować z głębia ostrości, i tak jest kontras nadany kolorem ale jakoś mi ten zblurowany glow dookoła winogron niepasi z tym ostrym ziemno rdzawym materiałem w tle. Nad materiałem mógł byś popracować, uważam ze przedobrzyłeś z ilością map w tym Shaderze :D Pozdro :)
Rekomendowane odpowiedzi