Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jakie odniesienie do renderingu z DOF\'em mają parametry w \'Bokeh\' i za co w/w odpowiada/ją

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

a help ? a manuall ?? tam wszystko opisane pieknie :)

 

chodzi o sposob blurowania_bokehowania...efekt jest troszke inny

poexperymentuj.. sam poczujesz :)

Napisano

helpika nie mam i manualka:) (też nie wiem dlaczego :) ) a eksperymenty robiłem i jakoś niczego specjalnego sie nie dopatrzyłem - dlatego zamieściłem ten temat aby mnie może kto lepiej zorientowany nakierował

Może jakiś mały linczek do turotka jakiego (może być po angielskiemu)

Pozdrawiam

Gość User190
Napisano

Popróbuj na scenach z blurem i DOFem - wtedy Bokeh powinien być widoczny z tego, co pamiętam //jak ja dawno nie siedziałem z brazylijką ;) //

Napisano

Właśnie testuje jedną scenkę na wszystkie możliwe sposoby i wynikł pewien przykry dla mnie przypadek. Stworzyłem materiał imitujący ludzką skórę wykorzystując Brazil Advanced/Skin i nawet mi sie on podobał dopóki dopóty nie rendernełem go z DOF. Pojawiły się na nim jakieś dziwne plameczki (na innych materiałach nie), które psują mi humor i renderka. Może macie panowie jakieś ciekawe rady? Załączam wycinek renderka i ustawionka (przy wyższych ustawieniach ISC wyskakuje mi błąd w maxie :-) a min Samples = 3 gdyż przy niższych robi sie totalny mak z grochem)

 

Napisano

może ten\"granulat\" nie jest tak dobrze widoczny na tym małym wycinku ale proszę sie przyjrzeć, czy tak wygląda ludzka skóra? :-(

no i ustawienia:

Napisano

hehe.. ustawienia masz Killerskie

ile dni to ci sie tam liczy ?? :)

Juz pisalem o tym kiedys ze nie wiadomo czemu przy bounce 2 DOF sie kaszani

wlasnie robiac takie plamy, jasne plamy

nieprzewidywalne

sam nie wiem czemu

Dla bounce 1 to juz wszystko ladnie smiga

a tak wogole proponuje plugin DOF\'a do Photoszopa o nazwie LensCare

Genialna sprawa

po kij meczyc sie z i tak jeszcze wolnym jak zolw Brazilowym Dofem, chyba ze dla hobby

 

FotoAs

Napisano

Rendering w rozdzielczości 512x384 trwał 5:38:33 godz.

Niestety umnie jest bez znaczenia czy bounce jest = 1 czy nie. Jedyne co daje efekt to właśnie to minS=3 i maxS=5 lub 6.

A na obrazeczku dla porównania ten sam bucket tyle że z minS=0 i maxS=1

Napisano

hehe.. zabawy z szaderem

dotykalem tego kiedys

chodzi o samplowanie szadera.. bo pewnie SSS zapusciles

wiec musisz w zakladce LUMA dac wiecej sampli ( SSS )

i global moze zwiekszyc(SSS)

to szader winny, a nie GI

lepiej Shade rate daj na 0.0, albo 1 ,0

a sampling na ok 6;2 dla proby

po co ci tyle czakac na probke

zabawa z szaderem SSS w brazilu to odrebny temat, niestety nie jestem fachowcem w tej dziedzinie

jakies Subdemal i deep scatteringi pewnie fajnie wygladaja ale opanowac to w scenie wymaga wiele poswiecenia czasu na testy

 

tak wiec nie grzeb w ustawieniach GI tylko w szaderze. moze dof wymaga innych ustawien szadera ??

powodzenia

FotoAs

 

Napisano

W rzeczy samej, jak podkręce shade Rate na 1|3, a ISC na 1|4 problem prawie zanika. Pewnie na wyższych ustawieniach dotarł bym do nirvany ale ograniczenia sprzętowe ściągają mnie na ziemie...

 

no cóż może jeszcze zapytam jaki wpływ na Bokeh mają te dwa okienka \"invert\" oraz \"Reverse at Focus\".

 

Pozdrawiam i dzięki za pomoc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności