Napisano 5 Maj 200420 l Jakie odniesienie do renderingu z DOF\'em mają parametry w \'Bokeh\' i za co w/w odpowiada/ją Pozdrawiam
Napisano 5 Maj 200420 l a help ? a manuall ?? tam wszystko opisane pieknie :) chodzi o sposob blurowania_bokehowania...efekt jest troszke inny poexperymentuj.. sam poczujesz :)
Napisano 6 Maj 200420 l Autor helpika nie mam i manualka:) (też nie wiem dlaczego :) ) a eksperymenty robiłem i jakoś niczego specjalnego sie nie dopatrzyłem - dlatego zamieściłem ten temat aby mnie może kto lepiej zorientowany nakierował Może jakiś mały linczek do turotka jakiego (może być po angielskiemu) Pozdrawiam
Napisano 6 Maj 200420 l manual ale radze sciagac szybko bo wyczerpie sie ewnie transfer... pozdro www.republika.pl/myszek_88/Brz_1-2_manual.rar
Napisano 9 Maj 200420 l Popróbuj na scenach z blurem i DOFem - wtedy Bokeh powinien być widoczny z tego, co pamiętam //jak ja dawno nie siedziałem z brazylijką ;) //
Napisano 10 Maj 200420 l Autor Właśnie testuje jedną scenkę na wszystkie możliwe sposoby i wynikł pewien przykry dla mnie przypadek. Stworzyłem materiał imitujący ludzką skórę wykorzystując Brazil Advanced/Skin i nawet mi sie on podobał dopóki dopóty nie rendernełem go z DOF. Pojawiły się na nim jakieś dziwne plameczki (na innych materiałach nie), które psują mi humor i renderka. Może macie panowie jakieś ciekawe rady? Załączam wycinek renderka i ustawionka (przy wyższych ustawieniach ISC wyskakuje mi błąd w maxie :-) a min Samples = 3 gdyż przy niższych robi sie totalny mak z grochem)
Napisano 10 Maj 200420 l Autor może ten\"granulat\" nie jest tak dobrze widoczny na tym małym wycinku ale proszę sie przyjrzeć, czy tak wygląda ludzka skóra? :-( no i ustawienia:
Napisano 11 Maj 200420 l hehe.. ustawienia masz Killerskie ile dni to ci sie tam liczy ?? :) Juz pisalem o tym kiedys ze nie wiadomo czemu przy bounce 2 DOF sie kaszani wlasnie robiac takie plamy, jasne plamy nieprzewidywalne sam nie wiem czemu Dla bounce 1 to juz wszystko ladnie smiga a tak wogole proponuje plugin DOF\'a do Photoszopa o nazwie LensCare Genialna sprawa po kij meczyc sie z i tak jeszcze wolnym jak zolw Brazilowym Dofem, chyba ze dla hobby FotoAs
Napisano 12 Maj 200420 l Autor Rendering w rozdzielczości 512x384 trwał 5:38:33 godz. Niestety umnie jest bez znaczenia czy bounce jest = 1 czy nie. Jedyne co daje efekt to właśnie to minS=3 i maxS=5 lub 6. A na obrazeczku dla porównania ten sam bucket tyle że z minS=0 i maxS=1
Napisano 13 Maj 200420 l hehe.. zabawy z szaderem dotykalem tego kiedys chodzi o samplowanie szadera.. bo pewnie SSS zapusciles wiec musisz w zakladce LUMA dac wiecej sampli ( SSS ) i global moze zwiekszyc(SSS) to szader winny, a nie GI lepiej Shade rate daj na 0.0, albo 1 ,0 a sampling na ok 6;2 dla proby po co ci tyle czakac na probke zabawa z szaderem SSS w brazilu to odrebny temat, niestety nie jestem fachowcem w tej dziedzinie jakies Subdemal i deep scatteringi pewnie fajnie wygladaja ale opanowac to w scenie wymaga wiele poswiecenia czasu na testy tak wiec nie grzeb w ustawieniach GI tylko w szaderze. moze dof wymaga innych ustawien szadera ?? powodzenia FotoAs
Napisano 14 Maj 200420 l Autor W rzeczy samej, jak podkręce shade Rate na 1|3, a ISC na 1|4 problem prawie zanika. Pewnie na wyższych ustawieniach dotarł bym do nirvany ale ograniczenia sprzętowe ściągają mnie na ziemie... no cóż może jeszcze zapytam jaki wpływ na Bokeh mają te dwa okienka \"invert\" oraz \"Reverse at Focus\". Pozdrawiam i dzięki za pomoc
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto