Skocz do zawartości

materiał butelki plastiku - problem z alpha channel


vision3d

Rekomendowane odpowiedzi

hej, mam taki problem: gdy renderuje plastik z wlaczonym "affect all channels dla tego materialu" to w miejscach ktore powinny byc polprzezroczyste alpha dziala poporstu zle.

Docelowo plastik ma miec rozmyta refrakcje glossiness =0,86 a wtedy wyglada to jeszze gorzej jak na screene drugim (prawie nie przezroczysty kloc). Spotkal sie kts z takim problemem? bede bardzo wdzieczny za pomoc.

 

30298520.jpg

 

butelkaanimprev10014.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności