Napisano 23 Kwiecień 201014 l odpylacz mokry przeznaczony do oczyszczania powietrza z odpadów szlifierskich
Napisano 23 Kwiecień 201014 l Czego to ludzie nie modelują:) Jeśli to z przeznaczeniem reklamowym, to prezentacja wymaga jeszcze dużo pracy Pozdr
Napisano 23 Kwiecień 201014 l Autor Tak ma mieć zastosowanie reklamowe tyle że na mój własny użytek na pewno jest dużo do poprawienia 3ds bawię się od 5 miesięcy i jeszcze wiele nauki przedemną, poproszę zatem o uwagi co jest do poprawienia Czego to ludzie nie modelują:) Jeśli to z przeznaczeniem reklamowym, to prezentacja wymaga jeszcze dużo pracy Pozdr
Napisano 24 Kwiecień 201014 l Tak ma mieć zastosowanie reklamowe tyle że na mój własny użytek na pewno jest dużo do poprawienia 3ds bawię się od 5 miesięcy i jeszcze wiele nauki przedemną, poproszę zatem o uwagi co jest do poprawienia w takim razie wątek może do WIPa przenieś? :)
Napisano 24 Kwiecień 201014 l w takim razie wątek może do WIPa przenieś? :) W wipie juz jest kilka wątków z odpylaczem ;) Przede wszystkim popracuj nad sceną. Te same cegły na ścianie i posadzce to nie jest dobry pomysł. Może pomyśl o animacji i pokaż jak działa ten odpylacz lub jego budowę wew. Coś co zachęci do jego zakupu, teraz nie zachęca. Równie dobrze mogłeś zrobić zdjęcie, byłoby mniej pracy ;)
Napisano 1 Maj 201014 l Jakieś studio zrób, wyrzuć te cegły - niech ten rozpylacz będzie dominantą. Tabliczki z informacjami też nie pasują. Z ramkami też pojechałeś, takie jak z tanich obrazów częstochowskich. Może jakiś hdr w odbicia, bo sucha ta farba strasznie.
Napisano 1 Maj 201014 l Pracowałem na szlifierce do otworów (20letnia) tolerancje wykonywanych otworów były żędu 0.013mm (i dało się na tym u-bocie to wykonac), co to pył szlifierski doskonale wiem (pojadło sie:))...jak na reklame typowo pod przemysł mechaniczny wydaje mi się że jest ok. ale jako obiekt pod galerie 3D troche za mało.