Napisano 23 Kwiecień 201014 l Witam, Najpierw chcialbym sie przywitac jako nowy uzytkownik forum. :) A teraz do rzeczy.Mam taki problem: Chce zanimowac obiekty poruszajace sie po powierzchni dloni. Dlon jest animowana przez (kosci,IK,skin). Nie bardzo wiem jak zrobic zeby moje obiekty ktore maja sie poruszac na dloni przylegaly do niej i zarowno sie poruszaly na niej(np z nadgarstka do kciuka). Mam nadzieje ze wystarczajaco jasno opisalem sprawe. Soft: 3ds max 2009 Bardzo bylbym wdzieczny za pomoc. Sorka ze brak polskich znakow, ale takie mam warunki techniczne.
Napisano 8 Maj 201014 l Wydziel powierzchnię dłoni po której obiekt ma się poruszać i przyłącz do niej obiekt poprzez surface constraint. Animujesz go potem U i V position
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto