Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

Najpierw chcialbym sie przywitac jako nowy uzytkownik forum. :)

A teraz do rzeczy.Mam taki problem:

Chce zanimowac obiekty poruszajace sie po powierzchni dloni. Dlon jest animowana przez (kosci,IK,skin). Nie bardzo wiem jak zrobic zeby moje obiekty ktore maja sie poruszac na dloni przylegaly do niej i zarowno sie poruszaly na niej(np z nadgarstka do kciuka). Mam nadzieje ze wystarczajaco jasno opisalem sprawe. Soft: 3ds max 2009

 

Bardzo bylbym wdzieczny za pomoc.

Sorka ze brak polskich znakow, ale takie mam warunki techniczne.

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Napisano

Wydziel powierzchnię dłoni po której obiekt ma się poruszać i przyłącz do niej obiekt poprzez surface constraint. Animujesz go potem U i V position

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności