Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Najpierw chcialbym sie przywitac jako nowy uzytkownik forum. :)

A teraz do rzeczy.Mam taki problem:

Chce zanimowac obiekty poruszajace sie po powierzchni dloni. Dlon jest animowana przez (kosci,IK,skin). Nie bardzo wiem jak zrobic zeby moje obiekty ktore maja sie poruszac na dloni przylegaly do niej i zarowno sie poruszaly na niej(np z nadgarstka do kciuka). Mam nadzieje ze wystarczajaco jasno opisalem sprawe. Soft: 3ds max 2009

 

Bardzo bylbym wdzieczny za pomoc.

Sorka ze brak polskich znakow, ale takie mam warunki techniczne.

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Wydziel powierzchnię dłoni po której obiekt ma się poruszać i przyłącz do niej obiekt poprzez surface constraint. Animujesz go potem U i V position

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności