marmisk Napisano 23 Kwiecień 2010 Napisano 23 Kwiecień 2010 Witam, Najpierw chcialbym sie przywitac jako nowy uzytkownik forum. :) A teraz do rzeczy.Mam taki problem: Chce zanimowac obiekty poruszajace sie po powierzchni dloni. Dlon jest animowana przez (kosci,IK,skin). Nie bardzo wiem jak zrobic zeby moje obiekty ktore maja sie poruszac na dloni przylegaly do niej i zarowno sie poruszaly na niej(np z nadgarstka do kciuka). Mam nadzieje ze wystarczajaco jasno opisalem sprawe. Soft: 3ds max 2009 Bardzo bylbym wdzieczny za pomoc. Sorka ze brak polskich znakow, ale takie mam warunki techniczne.
asblaze Napisano 8 Maj 2010 Napisano 8 Maj 2010 Wydziel powierzchnię dłoni po której obiekt ma się poruszać i przyłącz do niej obiekt poprzez surface constraint. Animujesz go potem U i V position
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się