XaoC Napisano 1 Maj 2010 Napisano 1 Maj 2010 Witam! Miał z was kiedys do czynienia z lapkami Alienware? Bo przegladajac sobie oferty roznych lapkow sprzedawanych w PL to.... Zaczalem sie zastanawiac, czy nie warto wlozyc np 10tys zl i kupic sobie lapka m17x Alienware, ale sprowadzajac ze stanow. Jakies 2lata temu zaszalalem sobie i kupilem jednego Alienware i byl niczego sobie. Ale juz wtedy byla to maszyna uzywana i przestarzala. Raczej kupilem dla bajeru, ale i tak bylem bardzo zadowolony. Zreszta Alienware jest jedna z niewielu firm co potrafia takie rzeczy wsadzic do lapka (i7 920xm, 8GB 1333MHz - chociaz mogliby juz 1600 wrzucac, + dla bajeru Dual ATI HD4870, albo jeden HD5870). Minusem jest tez waga - ponad 5kg, ale dla mojego trybu zycia, gdy nie musze miec pod reka lapka, nie jest to klopot. Tez jakos nie ufam matrycy (chociaz 1920x1200), bo widzialem na jednym z filmikow na necie, ze to byla matryca glare i jak w lustrze mozna se makijarz poprawiac:/ Tylko nie wiem jak jest z gwarancja w realu. Ogolnie te lapki sa bardzo trwale jak czolgi, ale nigdy nie wiadomo... Hm? Ktos mial ostatnio do czynienia z m17x? Bo gdybym mieszkal w stanach, uk czy w germanii, to bym nawet se nie zastanawial, ale w polszy...?
Touch Napisano 4 Maj 2010 Napisano 4 Maj 2010 Alienware, to nic innego jak DELL, który świadczy usługi gwarancyjne/wsparcia wszędzie tam, gdzie ma oficjalne przedstawicielstwo, czyli również w Polsce. Z tego tylko co na szybko wyczytałem z opcji dodatkowych wymagane jest tylko: To qualify for international service, you must purchase the Next Business Day On-site Response Service. Najlepiej zadzwoń po prostu na polską infolinię DELL'a i dopytaj. Firma ma niesamowicie sprawny serwis. Ostatnio miałem przyjemność się o tym przekonać załatwiając reklamację dla jednego z klientów, gdzie była stwierdzona usterka dysku twardego w laptopie. Usterka była zgłoszona ok godziny 15:00. Następnego dnia o ok 10:00 był już kurier z nowym dyskiem(!) http://www.dell.com/content/topics/global.aspx/services/client_support/prog_portables?c=us&cs=19&l=en&s=dhs Pozdr
XaoC Napisano 4 Maj 2010 Autor Napisano 4 Maj 2010 A to prawda, od kilku lat są juz w grupie DELL, jakoś nie wpadłemn by do nich zadzwonić i się zapytac jak by to wyglądało. Fajnie że mowisz że DELL ma dobry serwis, bo słyszałem kilka opinii bardzo negatywnych... ale to chyba w każdym koszyku znajdzie się zgniłe jabłko:) Sam pracowałem przez rok kiedyś, gdzie wszędzie były same DELLe, ale przez cały rok wszystko działało bez problema... Może dlatego że to była stacja energetyczna i płacili kupę kasy Zadzwonię do nich na dniach i dam Wam znać jak dokładnie to wygląda!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się