Napisano 1 Maj 201015 l Witam! Miał z was kiedys do czynienia z lapkami Alienware? Bo przegladajac sobie oferty roznych lapkow sprzedawanych w PL to.... Zaczalem sie zastanawiac, czy nie warto wlozyc np 10tys zl i kupic sobie lapka m17x Alienware, ale sprowadzajac ze stanow. Jakies 2lata temu zaszalalem sobie i kupilem jednego Alienware i byl niczego sobie. Ale juz wtedy byla to maszyna uzywana i przestarzala. Raczej kupilem dla bajeru, ale i tak bylem bardzo zadowolony. Zreszta Alienware jest jedna z niewielu firm co potrafia takie rzeczy wsadzic do lapka (i7 920xm, 8GB 1333MHz - chociaz mogliby juz 1600 wrzucac, + dla bajeru Dual ATI HD4870, albo jeden HD5870). Minusem jest tez waga - ponad 5kg, ale dla mojego trybu zycia, gdy nie musze miec pod reka lapka, nie jest to klopot. Tez jakos nie ufam matrycy (chociaz 1920x1200), bo widzialem na jednym z filmikow na necie, ze to byla matryca glare i jak w lustrze mozna se makijarz poprawiac:/ Tylko nie wiem jak jest z gwarancja w realu. Ogolnie te lapki sa bardzo trwale jak czolgi, ale nigdy nie wiadomo... Hm? Ktos mial ostatnio do czynienia z m17x? Bo gdybym mieszkal w stanach, uk czy w germanii, to bym nawet se nie zastanawial, ale w polszy...?
Napisano 4 Maj 201015 l Alienware, to nic innego jak DELL, który świadczy usługi gwarancyjne/wsparcia wszędzie tam, gdzie ma oficjalne przedstawicielstwo, czyli również w Polsce. Z tego tylko co na szybko wyczytałem z opcji dodatkowych wymagane jest tylko: To qualify for international service, you must purchase the Next Business Day On-site Response Service. Najlepiej zadzwoń po prostu na polską infolinię DELL'a i dopytaj. Firma ma niesamowicie sprawny serwis. Ostatnio miałem przyjemność się o tym przekonać załatwiając reklamację dla jednego z klientów, gdzie była stwierdzona usterka dysku twardego w laptopie. Usterka była zgłoszona ok godziny 15:00. Następnego dnia o ok 10:00 był już kurier z nowym dyskiem(!) http://www.dell.com/content/topics/global.aspx/services/client_support/prog_portables?c=us&cs=19&l=en&s=dhs Pozdr
Napisano 4 Maj 201015 l Autor A to prawda, od kilku lat są juz w grupie DELL, jakoś nie wpadłemn by do nich zadzwonić i się zapytac jak by to wyglądało. Fajnie że mowisz że DELL ma dobry serwis, bo słyszałem kilka opinii bardzo negatywnych... ale to chyba w każdym koszyku znajdzie się zgniłe jabłko:) Sam pracowałem przez rok kiedyś, gdzie wszędzie były same DELLe, ale przez cały rok wszystko działało bez problema... Może dlatego że to była stacja energetyczna i płacili kupę kasy Zadzwonię do nich na dniach i dam Wam znać jak dokładnie to wygląda!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto