Gość fotobzyku Napisano 4 Maj 2010 Napisano 4 Maj 2010 Witam. Jestem laikiem w dziedzinie 3D. Spodkałem się niedawno z trójwymiarowym zdjęciem. Szukam prostego programu za pomocą którego będę w stanie przerobić tradycyjne zdjęcie z aparatu cyfrowego (RAW, TIFF, JPEG - itp. do wyboru) na zdjęcie 3D które po wywołaniu na papier i oglądaniu poprzez okulary 3D będzie widoczny efekt przestrzenny. Będę wdzięczny za pomoc.
mkeruj Napisano 4 Maj 2010 Napisano 4 Maj 2010 To musisz zrobić dwa zdjęcia z różnych punktów. Potem tak je preparujesz, żeby każde oko widziało coś innego.
Gość fotobzyku Napisano 4 Maj 2010 Napisano 4 Maj 2010 Nie wiem jak jest to robione ale ze zdjęciami w trójwymiarze spotkałem się 2 razy. Raz widziałem zdjęcie a ostatnio na targach foto-video w Łodzi była firma oferująca fotoksiążki w 3D do oglądania w okularach. Bez okularów obraz standardowo jakby rozszczepiony a w okularach widok przestrzenny. Oferują oni w nie wysokiej cenie obróbkę zdjęć z wydrukiem foto książki w trójwymiarze. Więc napiewno w jakiś sposób da się to wykonać. Być może ma tu znaczenie głębia ostrości ze zdjęć, może jeszcze coś innego - tego nie wiem ale widziałem na własne oczy.
Gość fotobzyku Napisano 4 Maj 2010 Napisano 4 Maj 2010 Znalazłem taki filmik instruktarzowy z PS http://instrukcja.pl/i/adobe_photoshop_zdjecie_3d_fotomontaz_film nie wiem czy to jest to o co mi chodzi bo wydaje mi się że filmik jest nie komplety. Może ktoś się wypowiedzieć na ten temat?