Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam.

Jestem laikiem w dziedzinie 3D.

Spodkałem się niedawno z trójwymiarowym zdjęciem.

Szukam prostego programu za pomocą którego będę w stanie przerobić tradycyjne zdjęcie z aparatu cyfrowego (RAW, TIFF, JPEG - itp. do wyboru) na zdjęcie 3D które po wywołaniu na papier i oglądaniu poprzez okulary 3D będzie widoczny efekt przestrzenny.

Będę wdzięczny za pomoc.

• Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 7,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

To musisz zrobić dwa zdjęcia z różnych punktów. Potem tak je preparujesz, żeby każde oko widziało coś innego.

Napisano

Nie wiem jak jest to robione ale ze zdjęciami w trójwymiarze spotkałem się 2 razy. Raz widziałem zdjęcie a ostatnio na targach foto-video w Łodzi była firma oferująca fotoksiążki w 3D do oglądania w okularach. Bez okularów obraz standardowo jakby rozszczepiony a w okularach widok przestrzenny.

Oferują oni w nie wysokiej cenie obróbkę zdjęć z wydrukiem foto książki w trójwymiarze. Więc napiewno w jakiś sposób da się to wykonać.

Być może ma tu znaczenie głębia ostrości ze zdjęć, może jeszcze coś innego - tego nie wiem ale widziałem na własne oczy.

Napisano

Znalazłem taki filmik instruktarzowy z PS http://instrukcja.pl/i/adobe_photoshop_zdjecie_3d_fotomontaz_film nie wiem czy to jest to o co mi chodzi bo wydaje mi się że filmik jest nie komplety. Może ktoś się wypowiedzieć na ten temat?

Napisano
Znalazłem taki filmik instruktarzowy z PS ...