Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, nie chciałem zakładać wątku zanim tego nie skończę ale zajmuje to o wiele dłużej niż się spodziewałem i nie mogę się doczekać komentarzy XD.

Oto progres ostatniego modelu nad jakim pracuje, dosyć znana broń i nie było trudno o fotki ( jednak jeżeli znacie jakieś dobre materiały to się nie krępujcie :3 ).

Po skończeniu modelu chciałbym porobić jakieś fajne renderki.

Wersje gameartową też mam w planie ;].

29749280.jpg

86685518.jpg

18043706.jpg

72339271.jpg

• Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jako że jestem początkujący mam prawo spytać:

Czy wszystko modelowałeś ręcznie ? czy było coś robione booleanem ? te dziurki itp.

Napisano
Jako że jestem początkujący mam prawo spytać:

Czy wszystko modelowałeś ręcznie ? czy było coś robione booleanem ? te dziurki itp.

Booleana to ja zasadniczo nie polecam. XD

edit niedługo dam mały update + siatke

Napisano

a tam, booleany zwykle dzialaja w 95% tak jak sie oczekuje. grunt to dobrze sobie siatki przygotowac. czasem dobrym wyjsciem jest sobie z objektu detachowac fejsy ktore maja byc poddane booleanom(szczegolnie proboolean), a potem je znow dolaczyc. Wiem ze metoda mocno na okolo i nie tak to powinno dzialac. ale ja duzo i czesto z tego kozystam. dawno nie spotkalem sie z sytuacja aby nie dalo sie ta technika uzyskac porzadanego rezultatu.

pozdr

Napisano

Boolean to świetna rzecz tylko trzeba się nauczyć:), tak jak KoMic pisze należy sie zastanowić jak to zrobić ja np tam gdzie ma być otwór "np na dużej połaci blachy" tam robię miejscowe zagęszczenie siatki i wtedy booleanem tworzę otwór dodatkowo collapsuje vertexy bo niektóre powstaja zbyt blisko siebie (już po boolean) i po chamferze przekręca nie mówiąc juz o extrude. Musisz tak ułożyć siatkę żeby kształt który chcesz na niej "wypalić" nie przecinał się z elementami juz gotowego elementu.powodzenia