Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, nie chciałem zakładać wątku zanim tego nie skończę ale zajmuje to o wiele dłużej niż się spodziewałem i nie mogę się doczekać komentarzy XD.

 

Oto progres ostatniego modelu nad jakim pracuje, dosyć znana broń i nie było trudno o fotki ( jednak jeżeli znacie jakieś dobre materiały to się nie krępujcie :3 ).

 

Po skończeniu modelu chciałbym porobić jakieś fajne renderki.

Wersje gameartową też mam w planie ;].

 

29749280.jpg

 

86685518.jpg

18043706.jpg

72339271.jpg

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jako że jestem początkujący mam prawo spytać:

 

Czy wszystko modelowałeś ręcznie ? czy było coś robione booleanem ? te dziurki itp.

Napisano
Jako że jestem początkujący mam prawo spytać:

 

Czy wszystko modelowałeś ręcznie ? czy było coś robione booleanem ? te dziurki itp.

 

Booleana to ja zasadniczo nie polecam. XD

 

edit niedługo dam mały update + siatke

Napisano

a tam, booleany zwykle dzialaja w 95% tak jak sie oczekuje. grunt to dobrze sobie siatki przygotowac. czasem dobrym wyjsciem jest sobie z objektu detachowac fejsy ktore maja byc poddane booleanom(szczegolnie proboolean), a potem je znow dolaczyc. Wiem ze metoda mocno na okolo i nie tak to powinno dzialac. ale ja duzo i czesto z tego kozystam. dawno nie spotkalem sie z sytuacja aby nie dalo sie ta technika uzyskac porzadanego rezultatu.

pozdr

Napisano

Boolean to świetna rzecz tylko trzeba się nauczyć:), tak jak KoMic pisze należy sie zastanowić jak to zrobić ja np tam gdzie ma być otwór "np na dużej połaci blachy" tam robię miejscowe zagęszczenie siatki i wtedy booleanem tworzę otwór dodatkowo collapsuje vertexy bo niektóre powstaja zbyt blisko siebie (już po boolean) i po chamferze przekręca nie mówiąc juz o extrude. Musisz tak ułożyć siatkę żeby kształt który chcesz na niej "wypalić" nie przecinał się z elementami juz gotowego elementu.powodzenia

Dodatkowa rada: po każdym takim zabiegu renderuj sobie obiekt bo może się okazać że wszystko wygląda ok w view porcie a po renderze powstaja dziwne cienie itp, zwracaj na to uwagę puki można jeszcze wrócić się o te pare kroków i poprawić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności