Napisano 5 Maj 201014 l Witam. Mam problem mam nadzieje ze blachy do rozwiązania o tuż w tutorialu http://www.max3d.pl/tutorial.php?id=94 autor chwyta bipeda za miednice i przesówa w dół w tym momecie nogi się uginają a tułów wraz z głową "idą" w dół. U mnie miednica ani drgnie a jak juz ją przesunę to cały biped zmienia porostu swoją pozycję (bez jakichkolwiek zmian pomożenia nóg) co muszę zrobić aby nim operować tak jak w tym tutorialu?
Napisano 5 Maj 201014 l Oglądnij uważnie,jest tam wszystko pokazane jak to zrobic,nie jestem teraz na kąpie to Ci nie pomogę ale pamiętam że zaznacza sie stopy i kluczuje z podłożem.Znajdz jak autor tego tutka na początku zaznacza stopy i tak jak napisałem wcześniej.
Napisano 5 Maj 201014 l Aby poruszyć całym bipedem musisz złapać za małą niebieską kość (Bip01), która znajduje się wewnątrz żółtej kości miednicy (Bip01 Pelvis). Ewentualnie klikasz w ikonę strzałek w zakładce Motion/Track Selection. Jeśli chcesz aby nogi reagowały na ruchy bipeda przy jego poruszaniu musisz zaznaczyć kości stóp i wybrać z prawego menu (w zakładce Motion) Set Planted Key albo Set Sliding Key - poniżej screen z google
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto