Modzal Napisano 5 Maj 2010 Napisano 5 Maj 2010 Witam. Mam problem mam nadzieje ze blachy do rozwiązania o tuż w tutorialu http://www.max3d.pl/tutorial.php?id=94 autor chwyta bipeda za miednice i przesówa w dół w tym momecie nogi się uginają a tułów wraz z głową "idą" w dół. U mnie miednica ani drgnie a jak juz ją przesunę to cały biped zmienia porostu swoją pozycję (bez jakichkolwiek zmian pomożenia nóg) co muszę zrobić aby nim operować tak jak w tym tutorialu?
sebx Napisano 5 Maj 2010 Napisano 5 Maj 2010 Oglądnij uważnie,jest tam wszystko pokazane jak to zrobic,nie jestem teraz na kąpie to Ci nie pomogę ale pamiętam że zaznacza sie stopy i kluczuje z podłożem.Znajdz jak autor tego tutka na początku zaznacza stopy i tak jak napisałem wcześniej.
PLS Napisano 5 Maj 2010 Napisano 5 Maj 2010 Aby poruszyć całym bipedem musisz złapać za małą niebieską kość (Bip01), która znajduje się wewnątrz żółtej kości miednicy (Bip01 Pelvis). Ewentualnie klikasz w ikonę strzałek w zakładce Motion/Track Selection. Jeśli chcesz aby nogi reagowały na ruchy bipeda przy jego poruszaniu musisz zaznaczyć kości stóp i wybrać z prawego menu (w zakładce Motion) Set Planted Key albo Set Sliding Key - poniżej screen z google 1
Modzal Napisano 5 Maj 2010 Autor Napisano 5 Maj 2010 Dokładnie o to chodziło dzięki chłopaki :) pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się