Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

dzieki z gory za poprzednia odpowiedz i mam pytanko kolejnego poziomu. Jak spowodawac aby tkanina reagowala na obiekt z modyfikatorem skin. wiem ze aby tkanina reagowala na zwykly obiekt rigid nalezy w zakladce reaktora na samym samym koncu zachaczyc unyeilding dla danego przedmiotu. Lecz gdy zrobimy to (czyli na przyklad przyczepimy tkanine do obiektu ze skinem;) to tkanina nie reaguje na wyginajacy sie przedmiot tylko tak jakby reaguje na pierwsze polozenie tego przedmiotu nie uwzgledniajac dalszych klatek animacji. Wyglada to tak jakby spadajaca tkanina zatrzymala sie na \"duchu\" (pierwszej klatce) tego przedmiotu wyginajacego sie a przedmiot wygina sie dalej i niema wplywu na tkanine. Przerazajace jest to ze programisci z discreeta chyba nieuwzglednili takiego posuniecia w maxie!!! Czy ktos wie jak to rozwiazac? (czy ktos wie jak poprostu nalozyc koszulke na animowanego ludka?)

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

hej mistrze! wiecie moze tez jak przyczepic tkanine do pojedynczego verteksa? wiem ze do calego obiektu mozna przyczepic opcja Attach To RiggiBbody?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności