bombello Napisano 8 Maj 2004 Napisano 8 Maj 2004 dzieki z gory za poprzednia odpowiedz i mam pytanko kolejnego poziomu. Jak spowodawac aby tkanina reagowala na obiekt z modyfikatorem skin. wiem ze aby tkanina reagowala na zwykly obiekt rigid nalezy w zakladce reaktora na samym samym koncu zachaczyc unyeilding dla danego przedmiotu. Lecz gdy zrobimy to (czyli na przyklad przyczepimy tkanine do obiektu ze skinem;) to tkanina nie reaguje na wyginajacy sie przedmiot tylko tak jakby reaguje na pierwsze polozenie tego przedmiotu nie uwzgledniajac dalszych klatek animacji. Wyglada to tak jakby spadajaca tkanina zatrzymala sie na \"duchu\" (pierwszej klatce) tego przedmiotu wyginajacego sie a przedmiot wygina sie dalej i niema wplywu na tkanine. Przerazajace jest to ze programisci z discreeta chyba nieuwzglednili takiego posuniecia w maxie!!! Czy ktos wie jak to rozwiazac? (czy ktos wie jak poprostu nalozyc koszulke na animowanego ludka?)
bombello Napisano 8 Maj 2004 Autor Napisano 8 Maj 2004 hej mistrze! wiecie moze tez jak przyczepic tkanine do pojedynczego verteksa? wiem ze do calego obiektu mozna przyczepic opcja Attach To RiggiBbody?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się