Napisano 13 Maj 201014 l Cześć, nigdy nie używałem tej funkcji Render To Texture, dlatego nie wiem czy to coś dobrze mi działa (a to wynika z tego, że działa nie tak jak ja tego oczekiwałem :P). Otóż zrobiłem sobie na szybko zwykłego boxa i pociąłem jego siatke slicem, żeby można było w różne "dziury" dać różne tekstury. No i zrenderowałem do tekstury (CompleteMap, Diffuse Color). Jednak gdy wczytuję tą mapkę do materials editor i przypisuje ją do tego boxa, to już ta tekstura nie leży tak jak wcześniej gdy była podzielona na kilka innych (zwykłe tekstury). Czy jest to możliwe, żeby było jak przedtem bez ponownego ustawiania tych tekstur? Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.
Napisano 13 Maj 201014 l niewiem dokaldnie o co ci chodzi, ale jest tam taka opcja zeby urzywac istniejacej uvw , albo automatycznej jakies syfiastej , sprawdz co tam masz namodzone
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto