Filippo Napisano 13 Maj 2010 Napisano 13 Maj 2010 Wiem, że to jest jedna z podstawowych funkcji, ale coś chyba jest nie tak. Mianowicie zacząłem modelować auto, rozpoczynając od nadkola i po zakończaniu extrudowania i weldowania punktów spróbowałem zmienić kształt tego nadkola i okazało sie ze niektóre punkty albo nie są ze sobą połączone albo w jednym miejscu znajduje się kilka punktów. Co mam zrobić aby tak nie było? Program to Autodesk 3ds max 2009
Filippo Napisano 13 Maj 2010 Autor Napisano 13 Maj 2010 Wiem...chodzi oto ze jak już zwelduje to i tak mam kilka punktów.
Plugawiciel Napisano 13 Maj 2010 Napisano 13 Maj 2010 pewnie Extrud'owales edgy , sprubuj z poligonami ,wtedy nieam problemu . W sumei to niewie czemu z edge jest taka faza :/
Filippo Napisano 20 Maj 2010 Autor Napisano 20 Maj 2010 No właśnie jest problem taki, że teoretycznie chyba powinienem mieć tutaj strzałkę to wyekstrudowania tych zaznaczonych edgów, ale jej nie ma. Jeżeli spróbuję wyciągnąć za pomocą tego czegoś, to tworzą mi sie nowe vertexy i jest źle. Proszę o pilną odp.
PICsell Napisano 20 Maj 2010 Napisano 20 Maj 2010 Wciskamy W i przesuń edge z wciśniętym shiftem, bo chyba o to ci chodzi.
Rekomendowane odpowiedzi