Napisano 13 Maj 201014 l Wiem, że to jest jedna z podstawowych funkcji, ale coś chyba jest nie tak. Mianowicie zacząłem modelować auto, rozpoczynając od nadkola i po zakończaniu extrudowania i weldowania punktów spróbowałem zmienić kształt tego nadkola i okazało sie ze niektóre punkty albo nie są ze sobą połączone albo w jednym miejscu znajduje się kilka punktów. Co mam zrobić aby tak nie było? Program to Autodesk 3ds max 2009
Napisano 13 Maj 201014 l pewnie Extrud'owales edgy , sprubuj z poligonami ,wtedy nieam problemu . W sumei to niewie czemu z edge jest taka faza :/
Napisano 20 Maj 201014 l Autor No właśnie jest problem taki, że teoretycznie chyba powinienem mieć tutaj strzałkę to wyekstrudowania tych zaznaczonych edgów, ale jej nie ma. Jeżeli spróbuję wyciągnąć za pomocą tego czegoś, to tworzą mi sie nowe vertexy i jest źle. Proszę o pilną odp.