mmstudio Napisano 13 Maj 2010 Share Napisano 13 Maj 2010 Czy istnieje jakiś tutek albo cos innego dzieki czemu można się dowiedzieć czegoś więcej na temat postprodukcji - bo wydaje mi się,że to nie tylko chodzi o podciąganie kolorków w phostopie, itp, a może sie mylę??? Czy istnieje jakaś instrukcja/tutorial czy cokolwiek innego, dzięki czemu można uzyskac taki efekt renderów jaki jest prezentowany na forum???oczywiście liczą sie godziny przesiedziane przed kompem, ale zawsze łatwiej z instrukjcą...... Moze ktos moze zamiescic render przed i po??zeby lepiej zobaczyć efekty Z góry wielkie dzieki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prrrszalony Napisano 13 Maj 2010 Share Napisano 13 Maj 2010 Jest cała masa w sieci różnych poradników jak osiągnąć jakiś efekt. Musiałbyś konkretnie napisać czego oczekujesz. Wpisz photo efects photoshop w googlach i pozwól się oczarować nadmiarowi informacji ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris_R Napisano 13 Maj 2010 Share Napisano 13 Maj 2010 Trafne spostrzeżenie!! :D PostPOROdukcja to faktycznie temat rzeka.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mmstudio Napisano 17 Maj 2010 Autor Share Napisano 17 Maj 2010 Chodzi mi o to aby z takich renderów http://zapodaj.net/97dd2532c106.png.html http://zapodaj.net/a46b00a83ca2.jpg.html http://zapodaj.net/a37441d73937.png.html uzyskać efekty takie jakie są prezentowane na forum albo coś w kliamacie Drygas/kraszewska.com - chodzi o ogólnie wrażenie renderu a nie o sam projekt. co jest najważniejsze, jakie ustawienia w Maxie, co zrobić w Photoshopie, żeby było dobrze. Wszystkie informacje są bardzo przydatne :D Z góry wielkie dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grave Napisano 17 Maj 2010 Share Napisano 17 Maj 2010 A gdzie są tekstury na twoich renderach? Jeśli chodzi o postprodukcję do stili, to wystarczy po prostu dobrze znać pohotoshopa i pracować na kilku renderach sceny np. oddzielnie wyrenderowane AO, Specular, shadows, poszczególne obiekty itd... Po prostu robisz render jak najlepszy w programie do 3D (oczywiście z pominięciem tego co łatwiej dodać w photoshopie), a potem widzisz gołym okiem co trzeba jeszcze poprawić, i jakie passy będą ci potrzebne... Tutaj znalazłem taki przykład (akurat na postaci): http://gscept.com/themes/site_themes/gscept/images/ollerydberg_soldier_renderpasses_v01.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi