Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Nie wiem czy dobrze zatytułowałem mój problem,

chodzi mi o to ze mam model terenu oparty na poziomicach (splajnach) utworzony poprzez create>compound>terrain i chciałbym na ten model "nałożyc" rysunek 2D zaimportowany z AutoCada (rzut -na którym znajduja sie drogi obrysy budynków itp) tak aby płaskie linie dopasowały się do kształtu terenu.

znalazlem takie funkcje w skethupie (Drape - naklada rzut na model i Stamp tworzy "fundament" pod budynek) ale chcialbym to zrobic w 3D maxie 2010.

 

- ten film pokazuje ww funkcje i jednoczesnie problem jaki chciałbym rozwiązać.

 

ciekawym rozwiązaniem pokazanym na tym filmie jest tez podmiana "komponentów" na inny, w tym wypadku drzewo,

i "upuszczenie" znajdujących się nad modelem terenu drzew na model

czy jest możliwość aby zrobić coś podobnego w maxie?

 

będę wdzięczny za pomoc

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gość kakaku
Napisano

unwrpa uvw, chyba o to chodzi

nakladasz ta mapke 2d na material i przypisujesz go do terenu

Napisano

nie, nie chodzi mi nałozenie mapki w formacie jpg lub podobnym, ani materiału.

chce rysunek/plik autocada czyli linie/wektory ktory zaimportowalem do 3d maxa naniesc na model terenu tak aby linie z zaimportowane z cada (2D) jakby wtopily sie w teren, odkształciły się. zeby nie byly plaskie tylko pofalowane tak jak teren.

chodzi mi dokladnie o to co jest przedstawione w filmie od 2:50 do 4:35 minuty

link do filmu:

 

tyle ze chce to zrobic w 3d maxie a nie w sketchupie!




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności