cieply Napisano 15 Maj 2010 Share Napisano 15 Maj 2010 hej, chciałbym się Was zapytać jak z obiektu mogę zrobić linię. potrzebuję narysować Torus Knota, zrobić z niego linię i przez tę linie przeciągnąć swój własny kształt... opcja sweep jest niedostepna dla obiektów, więc dlatego pytam... chyba że są jakieś inne myki... propozycje? wielkie dzieki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość kakaku Napisano 15 Maj 2010 Share Napisano 15 Maj 2010 zaznaczasz edgesy ktore chcesz przerobic na linie, i w editable poly w edge masz "edge shape cos tam":D sorki ale pisze bez maxa:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wray Napisano 15 Maj 2010 Share Napisano 15 Maj 2010 Nie wiem dokładnie, do czego zmierzasz, więc tylko podam ci dwa "myki": 1. Modyfikator PathDeform – dopasowuje obiekt do wybranego Splinea. 2. Create Shape From Selection – opcja w Editable poly. Jak nazwa wskazuje tworzy Splinea z zaznaczonych krawędzi. W Maxowym Helpie (F1) masz dokładnie opisane jak się nimi posługiwać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cieply Napisano 16 Maj 2010 Autor Share Napisano 16 Maj 2010 super, dzieki! create shape from selection bardzo sie przydalo... jak skończe to umieszcze :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cieply Napisano 16 Maj 2010 Autor Share Napisano 16 Maj 2010 (edytowane) mam jakiś następny problem. mam dwa splajny. jeden jest ścieżką i nadaje mu modifikator sweep, zaznaczam custom section>pick i moj ksztal1. przeciagniety ksztal1 nie jest wielkosci tego ksztaltu ktory pobralem (pick), dlaczego? i czy mozna to jakos edytowac... zmieniam wielkosc ksztal1 i po pobraniu (pick) jeszcze raz, jest taki jaki byl przed edycja edit: juz wiem, trzeba edytowac (powiekszac) na poziomie editable spline>spline - w moim przypadku Edytowane 16 Maj 2010 przez cieply Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi