kubapod1989 Napisano 18 Maj 2010 Napisano 18 Maj 2010 Prosze o pomoc, Co robię źle jeśli mając sub-object materiał dodaje modyfikator uvw map i jeśli dobrze rozumiem chanel ma się pokrywać z modyfikowanym id ? Jak miałem zwykły materiał to nie było problemu z mapowaniem ? Z góry dziękuje za szybka odpowiedź
t0m3k Napisano 18 Maj 2010 Napisano 18 Maj 2010 w mat editorze w opcjach mapy jest map channel i ten ma sie pokrywac z channel'em z UVW. ID to przypisywanie materialu konkretnym face'om.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się