si2wy Napisano 20 Maj 2010 Share Napisano 20 Maj 2010 (edytowane) Witam, chciałbym zaprezentować mój drugi projekt samochodu tym razem jest to terenowy pickup, oczywiście całość wymyśliłem sam: Edytowane 21 Maj 2010 przez si2wy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pecet Napisano 20 Maj 2010 Share Napisano 20 Maj 2010 Ja bym Ci poradził na początek zrobić jakiś istniejący pojazd żeby pomęczyć się z uzyskaniem pożądanego kształtu, bo to co pokazujesz to nie jest ani ładne, ani ciekawe i wygląda na robione bez wcześniejszego przemyślenia. Jeśli chodzi poprawność siatki to też nie jest za dobrze, mimo że to jak na razie prosta bryła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
si2wy Napisano 21 Maj 2010 Autor Share Napisano 21 Maj 2010 Jeśli chodzi o siatkę, byłbym wdzięczny za wytknięcie mi w których miejscach jest źle, Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sajrus Napisano 21 Maj 2010 Share Napisano 21 Maj 2010 trudno powiedzieć co źle bo nie wiemy jakie masz założenia/plany co do wyglądu auta nie mamy przełożenia twojego modelu na rzeczywistość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
si2wy Napisano 21 Maj 2010 Autor Share Napisano 21 Maj 2010 Sajrus dzięki za konkretną odpowiedź, na pewno następny model będzie jakiś realny, tu jeszcze dorzucam nowe renderki Pozdrawiam Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pecet Napisano 21 Maj 2010 Share Napisano 21 Maj 2010 Co do siatki to chodziło głównie o to, że na masce masz masz 3 edge blisko siebie i nagle duży odstęp, a najlepiej jest gdy odległości między edgesani są podobne. Ponad to dziwnie rozplanowałeś siatkę na "narożniku". Co do całej pracy to niestety ale sprawia wrażenie zrobionej na szybko i bez większej staranności. Dlaczego? - orurowanie bez detalu (spawy) - lampy zrobione z kilku lekko zmodyfikowanych tub - opony hmm te boxy powbijane w tube nie najlepiej wyglądają - zawieszenie i rama, tu też brakuje szczegółów, same proste bryły Ogólnie gdyby to był model game artowy i zrobiłbyś do tego dobre textury, to by wyszło ok, ale jako zwykły szary model to wypada słabo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FF Napisano 22 Maj 2010 Share Napisano 22 Maj 2010 przednie koła powinny bardziej wchodzić pod nadkola Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się