V8PL Napisano 21 Maj 2010 Napisano 21 Maj 2010 Blender Game Engine (GLSL), 3 światła: W 95% skończony model bazowy, 7621 trójkątów, całość składa się z kilku oddzielnych modeli by łatwiej wymieniać ubrania.
soda Napisano 21 Maj 2010 Napisano 21 Maj 2010 E no ladna dziewczyna, ale policzki za ciemne. Mozna by rozjasnic troszke.
_michal Napisano 21 Maj 2010 Napisano 21 Maj 2010 Twarz z profilu ładniutka. Z przodu gorzej. Poza tym, fajna, fajna.
Gomez Napisano 22 Maj 2010 Napisano 22 Maj 2010 ładnie naprawde, ale... miednica powinna być troche dłuższa (w pionie). Pępek chyba za nisko. Udo nad kolanem od wewnatrz wcisnij troche (od przodu patrzac). Łydka jest grubsza niz udo co sie nie zdarza, za mocno wyciągnięta w tyl patrzac z boku. Pięta to samo. Podkreśl bardziej oczy. Kobiety w każdym wieku sie malują ;) jak zrobisz to dobrze będzie wyglądać lepiej. Nosek z przodu wydaje sie za dlugi, pewnie dla tego z przodu gorzej wygląda. Może tak zostac jeśli nie musi być kjut. Widzę tu cieniowanie na modelu, jesłi chcesz żeby to wyglądało full pro musisz wyłączyć cieniowanie i malować tak długo aż model nie będzie go potrzebować. http://slipgatecentral.livejournal.com/ tu masz genialne przykłady gdzieś w połowie strony. Co do oczu jeszcze. W komiksach zawsze rysują rzęsy jako jedna linię otaczającą powieke. Wygląda to zawszze lepiej niz drobne kreski. W takiej stylistyce mogloby to zadziałac elegancko i nie musiałbyś jej juz oczu podkreślać. Wyszły by od razu ;)
V8PL Napisano 22 Maj 2010 Autor Napisano 22 Maj 2010 Ad01: Policzki są zaciemnione przez kąt padania promieni światła. Ad02: Widok z przodu psują trochę oczy, chciałem żeby były duże i wyszły z lekka wyłupiaste, poprawie to. AD03: Gomez dzięki za linka, przyda się na pewno przy następnych modelach, ten chce już skończyć i do tego nie dysponuje teraz tabletem. Jeśli chodzi o anatomie to chciałem uzyskać kreskówkowy efekt, co nie do końca wyszło na plus, ale ogólnie efekt końcowy mi się podoba. Ten model mam zamiar wykorzystać w grze typu dress up w 3d, postanowiłem zacząć od czegoś w miarę prostego, na ambitniejsze modele i gry przyjdzie jeszcze czas.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się